مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال:

ماهی ۵۰۰ میلیون تومان مالیات ویلموتس را می‌دهیم/ نمی‌دانیم از چه منبعی باید مطالبات ۴ میلیون یورویی او را بپردازیم/ کمیته انضباطی اتفاقات بازی پرسپولیس و فولاد را رسیدگی می‌کند

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال: گفت: نمی‌دانیم از چه منبعی باید مطالبات ۴ میلیون یورویی ویلموتس را پرداخت کنیم.

 ماهی ۵۰۰ میلیون تومان مالیات ویلموتس را می‌دهیم/ نمی‌دانیم از چه منبعی باید مطالبات ۴ میلیون یورویی او را بپردازیم/ کمیته انضباطی اتفاقات بازی پرسپولیس و فولاد را رسیدگی می‌کند

جواد پاینده در خصوص اتفاقات دیدار پرسپولیس و فولاد گفت: این اتفاق تلخ‌ترین صحنه آن روز فوتبال ما بود. من با حسن زاده رئیس کمیته انضباطی صحبت کردم. البته کمیته انضباطی در تنگنا قرار دارد از یک طرف این کمیته می‌گوید اگر برخورد کنیم در آن صورت زیبایی فوتبال که همانا تماشاگر است، از بین می‌رود و از طرف دیگر باید برخورد شود تا این اتفاقات رخ ندهد.

از آماده نبودن جو ورزشگاه ها برای ورود بانوان نباید فرار کنیم 

او ادامه داد: از این حقیقت تلخ که جو ورزشگاه‌ها برای ورود بانوان مهیا نیست، نباید فرار کنیم. فقط شعار دادیم و اعضای کمیته اخلاق ادوار فوتبال کشورمان را بیان می‌کنند که تلاش‌ها و حرف‌های صورت گرفته است، اما خروجی این موضوع مطلوب نیست. اعضای کمیته انضباطی منتظر گزارش‌های رسمی مسابقات رسمی هستند و کمیته انضباطی این موضوع را از امروز رسیدگی می‌کند.

هلال احمر از ساپینتو شکایت کرده است 

پاینده گفت: هلال احمر در خارج از فدراسیون فوتبال از ساپینتو شکایت کرده است و در مراجع قضایی فوتبال این شکایت مطرح شده است و برای کمیته انضباطی خیلی تعجب برانگیز بود که ما در ۲ هفته ابتدایی این همه پرونده داریم.

تلاش های حقوقی برای بازپس گیری ساختمان فدراسیون فوتبال صورت گرفت 

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: زمانی که ساختمان فدراسیون فوتبال را به خاطر طلب شستا از دست دادیم ما در فدراسیون نبودیم. اتفاق تلخی بود که ساختمانی که آن قدر با ارزش است و سال‌های پیش توسط دادکان خریداری شده بود را به خاطر بدهی به شستا از دست دادیم. فدراسیون فوتبال جستجو می‌کند و همچنین حقوقدانان ما خیلی امیدوار به بازگرداندن این ساختمان هستند. تلاش های حقوقی برای گرفتن ساختمان فدراسیون فوتبال و ۳ دانگ ساختمان باشگاه پرسپولیس از شستا صورت گرفته، اما کار سختی است.

ارزش ساختمان فدراسیون فوتبال ۱۵۰ میلیارد تومان است

او ادامه داد: حداقل ۱۵۰ میلیارد تومان ارزش ساختمان فدراسیون فوتبال است. بحران بزرگی است که برای فدراسیون فوتبال پیش آمده است. به هر حال اختلاف نظری وجود دارد. فدراسیون فوتبال است که در دوره‌های یک مبلغ از شستا قرض گرفته شده است و ادله در این مورد دارد و در حال دفاع است. امیدوارم و ارده‌ای برای حمایت از فدراسیون فوتبال باشد چرا که سرمایه‌گذاری از دست نرود.

پاینده درباره وضعیت پرداخت مالیات ویلموتس گفت: ماهی ۵۰۰ میلیون تومان بابت مالیات قرارداد ویلموتس پرداخت می‌کنیم و پرداخت می‌کنیم. اداره سایر اعضای فدراسیون فوتبال دارد و تلاش می‌کند که این مبلغ را کمتر کند.

نمی دانم از چه منبعی مطالبات ۴ میلیون یورویی ویلموتس را پرداخت کنیم 

او افزود: فیفا به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که مطالبات ویلموتس را از پول‌های بلوکه شده فدراسیون پرداخت نمی‌کند و این موضوع  برای ما دردسر درست کرده است. به هر حال باید به مرحله پرداخت برسیم و نمی‌دانیم از چه منبعی باید مطالبات ۴ میلیون یورویی ویلموتس را پرداخت کنیم.

اسکوچیچ بهترین نفرات را به تیم ملی فوتبال دعوت می کند 

پاینده در واکنش به دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی فوتبال گفت: لیست تیم ملی فوتبال از سوی تیم ملی اعلام می‌شود و اسکوچیچ می‌شود که بهترین ترکیب و نفرات را برای تیم ملی انتخاب کند. در واقع لیست تیم ملی هنوز نهایی نشده و بازی های لیگ را به خوبی نگاه می کند تا نفرات مدنظر خود را شناسایی کند. اسکوچیچ امشب از ترکیه به ایران می‌آید و هاشمیان هم به قطر رفته است.

او در واکنش به این موضوع که با شکایت تاج به دادسرا می‌رود، گفت: من این خبر را در رسانه‌ها شنیدم. اعضای هیئت رئیسه سابق فدراسیون فوتبال از تصمیم به دادسرا شکایت کردند و ما این کار را نکردیم.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    دقت کردید تو مملکت فقط برا مردم وسازندگی بودجه ندارند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها