آرین: ۲ مدال ارزشمند در قونیه به دست آوردم/ هنوز پاداشی دریافت نکرده ام

دوچرخه سوار کشورمان گفت: حدود یک سال در بخش پیست پا نزده بودم، اما موفق شدم در بازی‌های کشور‌های اسلامی ۲ مدال کسب کنم.

آرین: ۲ مدال ارزشمند در قونیه به دست آوردم/ هنوز پاداشی دریافت نکرده ام

 بهنام آرین، دوچرخه سوار کشورمان درباره کسب مدال در بازی‌های کشور‌های اسلامی اظهار کرد: مسابقات در بخش پیست پایان خوبی برای ما به همراه داشت به نحوی که در در رشته اسکرچ و دور امتیازی توانستم ۲ مدال ارزشمند را به دست بیاوریم.

واقعا مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و تمام تیم‌ها با آمادگی کامل به اینجا آمده‌اند. من در شرایطی که ۲۲ رکابزن از ۱۱ کشور حضور داشتند توانستم به مدال نقره برسم. خداراشکر توانستم ۲ مدال بگیرم و در این روز‌های عزیز دل مردم را شاد کنم. امیدوارم در بخش جاده هم نتیجه قابل قبولی بگیریم.

او افزود: من حدود  یک سال در بخش پیست پا نزده بودم، اما خداراشکر به نتیجه خوبی دست یافتم. امیدوارم نتیجه خوبی چه در تایم تریل انفرادی و چه استقامت به دست بیاوریم.

رکابزن ملی‌پوش درباره انتقاد‌هایی که از میزبانی این بازی‌ها مطرح می‌شود، بیان کرد: به نظرم شرایط میزبانی خوب است، زیرا تاکنون همه امکانات  از طرف کشور ترکیه در اختیار ما گذاشته شده است.

او درباره  اینکه  پاداش مدال آوری خود را دریافت کرده است، گفت: پاداش که هنوز ندادند و اگر هم دادند به دست ما نرسیده است، اما قرار شده پاداش ما را پرداخت کنند.  

آرین درباره اینکه در بخش جاده چه شانسی باید برای کسب مدال متصور باشیم، گفت: به طور حتم در بخش جاده رقبای سخت‌تری در پیش داریم و کنار آن هم مسیر سنگین است. ما چون در داخل پیست پا زدیم این مسئله کمی در عملکرد ما تاثیر منفی می‌گذارد. امیدوارم در بخش جاده هم به نتیجه‌ای که استحقاقش را داریم برسیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    بعدمیگیم چرا نخبه ها و ورزشڪارهامون میزارند میرند
    خاک توسر مسئولای بی فڪر،مخرب و بیسواد ما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها