به دنبال صدور رأی نهایی دادگاه حکمیت ورزش در پرونده ویلموتس صورت گرفت

شکایت هیات رئیسه سابق فدراسیون فوتبال از آمریکا و ترامپ!

هیات رئیسه سابق فدراسیون که مسئول امضای قرارداد با مارک ویلموتس و تحمیل شدن غرامت سنگین به این فدراسیون بودند، در اقدامی از آمریکا و ترامپ به علت وضع تحریم‌ و کارشکنی در پرداخت حقوق ویلموتس در دادگستری تهران شکایت کردند.

شکایت هیات رئیسه سابق فدراسیون فوتبال از آمریکا و ترامپ!

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در دوره ریاست مهدی تاج، با استناد به تحریم‌های آمریکا در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ که از عوامل دخیل در پرداخت نشدن به موقع قرارداد مارک ویلموتس بوده، از این کشور و رئیس جمهور سابق آمریکا در دادگستری تهران شکایت کردند.

به دنبال صدور رأی نهایی دادگاه حکمیت ورزش در پرونده ویلموتس، جمعی از اعضای هیأت رئیسه وقت فدراسیون فوتبال، شکایتی را در دادگستری تهران ثبت کرده‌اند. شاکیان این پرونده در دادخواست خود اعلام کرده‌اند که "دادگاه حکمیت ورزش در قسمتی از رأی خود، بر حسن نیت فدراسیون فوتبال به منظور تلاش برای پرداخت دستمزد ویلموتس صحه گذاشته است اما فشارهای سنگین ناشی از تحریم ایالات متحده، مانع از آن شده که فدراسیون بتواند به تعهدات قراردادی خود عمل کند و در نتیجه، خسارات مادی و معنوی زیادی به فدراسیون، فوتبال کشور و اعضای هیأت رئیسه وقت تحمیل شده است."

دادخواهان، دراقدام قابل تامل خود با ثبت این شکایت و با استناد رأی دادگاه حکمیت ورزش و مکاتبات متعدد فدراسیون فوتبال با فیفا و AFC، اخذ غرامت از دولت ایالات متحده و ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا را خواستار شده‌اند.

آنها معتقدند که آمریکا و ترامپ با خروج از برجام و تشدید تحریم‌ها، باعث کارشکنی‌های زیادی در کار و امور جاری فدراسیون فوتبال ایران شده‌اند.

در صورت پذیرش این دعوا در دادگستری تهران، صدور حکم و مبلغ جبران خسارت، پس از اخذ نظریه کارشناسی تعیین خواهد شد.

گفتنیست، این اقدام در حالی است که اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در دوره ریاست مهدی تاج به علت عقد قرارداد با ویلموتس، تحت پیگرد قضایی با شکایت سازمان بارزسی کل کشور هستند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • یلدا
    0

    خخخ.جوک باحالی بود.

  • ناشناس
    0

    قابل توجه کسانی که میگن تحریم اثر نداره وقتی حتی نتونیم پول یه مربی ورزشی را نیز پرداخت کنیم آنوقت چطور میتونیم با دنیا تعامل داشته باشیم

  • فریبرز
    1

    بازم تاج ، بازم دغل بازی ،حیله ، مکر ،آقای تاج ما نخوایم شما برای مردم کاری نکنید به کی بگیم ؟بازم خدا میدونه چه کیسه ای دوختی

  • مش جمعه
    0

    حتما پرونده هم میره زیر دست قاضی صلواتی ، جرمش سنگین خواهد بود

  • وحید
    0

    خدا ، ما از دست اینا به کی شکایت کنیم . احتمالن به دادگاهی در بورکینافاسو

  • ناشناس
    0

    قرارداد که بسته شده از روی بیسوادی وشاید عناد بوده خودشون مقصرند به امریکاچه

  • ناشناس
    0

    اصلا ترامپ همه این بازیهارا برای ضربه زدن به فدراسیون پاکدست ف.ایران در اورد.یعنی فدراسیون و تاج شاهنشاهی راس ان ضد امریکائی و انقلابی ترین موجود ایران هستند و چون دولت کنونی انقلابی است لازم است این تاج را تاج سر ایران و اقلا یکی از معاونان خود کند و شاید جای مخبر بنشیند چون می داند چگونه با بیگانگان قرارداد ببندد.شاید این پا و ان پا کردن برای پذیرش توافق وین هم برای این است که این تاج الملوک بیاید و ان را ببنددو ببینید که ایران چه سودی از این قرار می برد!

  • شهروند
    0

    مگه رئيس و اعضاء هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال در زمان عقد قرارداد با ويلموتس خبر نداشتن كه جمهورى اسلامى ايران تحت تحريم هاى شديد اقتصادى خزانه دارى ايالات متحده قرار دارد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها