حامد امیری: هدفم از حضور در مراکش شکستن رکورد پارالمپیک است/ حمایت‌ها دلگرم‌کننده است

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو گفت: تمام برنامه من این است تا بتوانم در مسابقات مراکش به رکورد پارالمپیک خودم حمله کنم.

حامد امیری: هدفم از حضور در مراکش شکستن رکورد پارالمپیک است/ حمایت‌ها دلگرم‌کننده است

حامد امیری، در خصوص شرایط خودش اظهار کرد: الان حدود 20 روز است در اردوی تیم ملی در زنجان حضور داریم و پس از بازگشت به تهران بنا بر تصمیم مسئولان فدراسیون و خود انجمن به کمپ تیم‌های ملی می‌رویم تا در آنجا به تمرینات ادامه دهیم، زیرا اواخر شهریور باید به مسابقات مراکش برویم.

خوشبختانه تصمیم خوبی که گرفته شده این است که بنا بر دستور کمیته‌ملی پارالمپیک ورزشکارانی که شانس مدال طلا هستند در اردوها باقی خواهند ماند. اسفندماه مسابقات فضای باز امارات در پیش داریم که از اهمیت به سزایی برای ما برخوردار است.

وی درباره برنامه‌های پیش‌روی خود گفت: تا یک ماه دیگر باید در مسابقات مراکش شرکت کنم که برای ما مهم است تا در آنجا بهترین نتیجه را بگیریم. تصمیم دارم اگر همه چیز خوب پیش برود، رکوردی که در پارالمپیک ثبت کردم را در مراکش ارتقا دهم.

خداراشکر شرایط خوبی از لحاظ تمرینی در مواد پرتاب وزنه و پرتاب نیزه دارم و اگر همین روند خوب برای من تداوم داشته باشد، این پتانسیل در من وجود دارد تا بتوانم در پارالمپیک پاریس در این مواد صاحب بهترین مدال‌ها شوم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو گفت: البته سال 2023 تقویم فشرده‌ای پیش‌روی ما است و باید، به شکلی برنامه‌ریزی داشته باشیم که بدن‌های ما آماده باشد و به همین دلیل در یک سال اخیر کار سختی داریم تا بدن‌ها را در اوج آمادگی نگه داریم.

البته اگر فدراسیون جانبازان و همچنین کمیته ملی پارالمپیک ما را زیر چتر حمایتی خودشان قرار دهند، می‌توانیم به این امر مهم دست یابیم به شرطی که اردوها منظم باشد و در برگزاری آن تداخل ایجاد نشود. سال آینده 2 رویداد مهم قهرمانی جهان و بازی‌های پاراآسیایی در پیش داریم. امیدوارم بچه‌هایی که شانس مدال طلا هستند، به مسابقات امارات اعزام شویم تا به شکل بهتری میزان آمادگی خودمان را محک بزنیم.

امیری با اشاره به اینکه در مسابقات مراکش قصد حضور در 3 ماده را دارد، بیان کرد: برای مسابقات مراکش در 3 ماده پرتاب دیسک، پرتاب نیزه و پرتاب وزنه قصد شرکت کردن دارم. خوشبختانه تنها ورزشکاری هستم که در ایران در 3 ماده می‌توانم به رقابت بپردازم و این کار سختی است.

زیرا بدنسازی این مواد با هم تفاوت عمده‌ای دارد و همین امر مقداری کار را با مشکل مواجه می‌کند. اما به دلیل عِرق ملی و قصد افتخار برای کشورم تمام این سختی‌ها و جانفشانی‌ها را به جان می‌خرم تا بتوانم پرچم کشورم را به اهتزاز در بیاورم. 

وی در پایان با اشاره به اینکه حمایت‌ها در این مدت از طرف مسئولان برای او خوب بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه در این مدت از طرف فدراسیون و کمیته‌ملی پارالمپیک همه امکانات برای ما تدارک دیده شده است و این نشان از اهمیت ویژه ما برای این 2 نهاد مربوطه دارد.

امیدوارم با کسب نتیجه خوب در مسابقات مراکش بتوانم ذره کوچکی از محبت این عزیزان را جبران کنم. همچنین یک تشکر هم از مربی‌ام بهمن رضایی دارم که واقعأ برای من زحمات زیادی می‌کشد تا بدنم از اوج آمادگی دور نشود. 

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها