تکواندو قهرمانی جهان/ زندی طلایی شد

اولین عضو تیم ملی نوجوانان تکواندوی ایران در گروه پسران با برتری مقابل همه رقبا موفق به کسب مدال طلای وزن 48- کیلوگرم شد.

تکواندو قهرمانی جهان/ زندی طلایی شد

رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان که سه شنبه ۱۱ مرداد ماه با حضور ۷۶۸ تکواندوکار از کشورهای مختلف به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه آغاز شده بود امروز با برگزاری مبارزات چهار وزن ادامه یافت که تیم ملی تکواندو ایران تا اینجای کار موفق به کسب یک مدال طلا شده است.

ابوالفضل زندی در میان 43 تکواندوکار حاضر در وزن 48- کیلوگرم، دور نخست «یون سئون یئون» از هنگ کنگ را در دو راند متوالی (14 بر یک و 14 بر 2)  شکست داد و در ادامه با همین نتیجه و با نتایج (14 بر صفر و 14 بر یک، «تی لین» از چین تایپه را از پیش رو برداشت و سپس با نتایج مشابه در راند شماری برابر «جیوانی لا ماتینا» از ایتالیا و «جعفر الداوود» از اردن در صاحب پیروزی و به نیمه نهایی راه پیدا کرد. زندی در این مرحله هم «ایزگالیف» از قزقستان را با نتایج (21-9حریف 5 اخطاره شد و  15-3) شکست داد و به فینال رسید.

تکواندوکار شایسته کشورمان در مبازه پایانی برابر «تورین پارن پاویت» از تایلند در یک مبارزه پر افت و خیز بازهم در دو راند و با نتایج 14 بر12 و 25 بر12 پیروز شد و به نشان طلا دست پیدا کرد.

امشب شانس کسب یه طلای دیگر در بخش بانوان و توسط مبینا نعمت زاده برای تکواندو ایران وجود دارد. 

تیم ملی ایران تا به اینجا  به دو مدال طلا توسط سوگند شیری و ابوالفضل زندی و یک مدال نقره توسط پرنیا سلمانی دست پیدا کرده است.

سیزدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان تا روز یکشنبه شانزدهم مردادماه در صوفیه جریان خواهد داشت.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مسعوداحمدی
    0

    دستت طلاء دلاور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها