دبیرکل فدراسیون فوتبال:

در شرایط موجود پرداخت پول به مربیان خارجی سخت است/ باید به صورت نقدی پرداخت کنیم

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: در شرایط موجود پرداخت بانکی به مربیان خارجی ها دشوار است و فقط به صورت نقدی می توانیم این کار را انجام دهیم.

 در شرایط موجود پرداخت پول به مربیان خارجی سخت است/ باید به صورت نقدی پرداخت کنیم

چندی پیش لامرز دستیار هلندی مهدی مهدوی کیا در تیم ملی فوتبال امید کشورمان به دلیل پرداخت حقوقش به فیفا شکایت کرد.

حسن کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال نیز درباره بحث دلیل جدایی لامرز از تیم ملی فوتبال امید گفته بود: باید به این موضوع بازگردیم نحوه پرداخت مالی به مربیان خارجی به این دلیل که با بانک‌های خارجی مراوده نداریم مقداری برای ما سخت است. باید به صورت نقدی پول را پرداخت کنیم. نوبت‌های قبلی که او به ایران آمد این کار انجام شد، اما اکنون او خیلی زود وارد پروسه شکایت شد. پیش از این هر زمان برای انجام کار و حضور در اردو به کشورمان آمد پولش را دریافت کرد و این دوره هم متنظر بودیم به ایران بیاید تا پولش را نقدی بدهیم. در قرارداد هم نه لامرز شماره حساب داده و نه ما. نوشته ایم نقدی پرداخت می‌شود.

گفتنی استجان  لامرز مربی اهل هلند است که در زمان بازیگری در پست مهاجم بازی می‌کرد. لامرز علاوه بر کار فنی و مربیگری، مدیریت فوتبال را انجام داده است. این مربی ۵۷ ساله از سال ۱۹۸۲ تا سال ۲۰۰۰ در باشگاه‌های مختلف هلند، آلمان، فرانسه بازی کرده و دوران بازیگری اش را در نیوزلند به پایان رسانده است. لامرز یک مهاجم گلزن هم بوده و البته علاقه ویژه‌ای به سبک بازی‌های هجومی دارد. از سال ۲۰۰۴ سرمربیگری را در تیم‌های هلندی و آلمانی شروع کرد و قبل از حضور در تیم امید ایران به عنوان دستیار مهدی مهدوی کیا، از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ سرمربی یک باشگاه دانمارکی به نام Esbjerg fB بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها