گل‌محمدی: درویش را برای افشای مبلغ قراردادم در منگنه گذاشتند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برخی با اولین اشتباه دروازه‌بان به مربی این تیم توهین می‌کردند.

گل‌محمدی: درویش را برای افشای مبلغ قراردادم در منگنه گذاشتند

یحیی گل‌محمدی درباره جدایی حمید مطهری از پرسپولیس اظهار کرد: از همه اعضای کادر فنی که در جمع ما بودند و جدا شدند تشکر می‌کنم. آنها زحمات زیادی کشیدند و قهرمانی‌های متعددی را برای پرسپولیس آوردند. امسال اتفاقاتی رخ داد که از جمع ما جدا شدند.

وی افزود: حمید مطهری شخصیت خوبی برای سرمربی‌گری دارد و علم و دانش کافی را هم دارد. فوتبال همین است و همه مربیان از دوستان هستند. مطهری هم یکی از همین دوستان است نسل جدید مربیان بسیار خوب کار می‌کنند.

او درباره اضافه شدن سید جلال حسینی به عنوان عضو کادر فنی هم گفت: درباره این موضوع هنوز تصمیمی گرفته نشده و در فکر هستیم تا جانشین آقای مطهری را معرفی کنیم. سید جلال حسینی هم قرار است با باشگاه صحبت کند.

گل‌محمدی درباره جذب مهاجم هم گفت: ما دو مهاجم نیاز داریم و باید خط حمله خودمان را تقویت کنیم. در نقل‌وانتقالات هم خوب کار کردیم و نصف لیستی که داده بودیم جذب شده‌اند.

وی همچنین گفت: شرایط متاسفانه طوری رقم خورد که با اولین مصدومیت و اشتباه دروازه‌بان برخی توهین می‌کردند. جدایی مربیان به سود خودشان بود. من از اتفاقاتی که رخ داد متاسف شدم و برخی شیطنت کردند و جو را ملتهب کردند. حقشان این نبود که اینطور جدا شوند. خودم دوست داشتم اگر قرار است یکی از اعضای کادر فنی جدا شود در فضای بهتری جدا شود.

او درباره اظهارات رضا درویش که تایید کرده بود قرارداد او با پرسپولیس نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان است گفت: بحث قراردادها شخصی است و فکر می‌کنم آقای درویش را در منگنه گذاشتند و او هم با صداقتی که دارد و بلد نیست مثل خیلی‌ها صحبت‌ غیر واقع انجام دهد، اسیر آن جو شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    ۴۰ میلیارد ؟؟؟؟؟؟؟
    چرا ؟
    وبرای چی ؟؟
    برای کدام زحمات ودانش علمی ؟
    برای کدام سودی که برای کشور ایجاد می کنند ؟
    کاش عده ای می دانستند که فوتبال به جز وقت تلف کردن وپول مصرف کردن چیزی نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها