سبقت پرسپولیس از قهرمان لیگ

پس از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال، هواداران این تیم از همان روز گزینه های مختلفی را پیرامون نیمکت تیمشان شنیدند و منتظرند تا هر چه زودتر، صندلی مربیگری این تیم تعیین تکلیف شود.

سبقت پرسپولیس از قهرمان لیگ

در حالی که استقلالی ها حسابی درگیر پیدا کردن جانشین مجیدی هستند، پرسپولیس با ابقای گل محمدی و خرید بازیکنان مدنظر او، این روزها حسابی در نقل و انتقالات می تازد.

آن ها از همان روزهای نخست پس از پایان لیگ، به سراغ نفرات مد نظر خود رفتند و بازیکنان مختلفی مانند پورعلی گنجی، بیرانوند و اسماعیلی فر را جذب کردند تا نشان دهند برای فصل آینده برنامه دارند و نمی خواهند باز هم قافیه را به استقلال ببازند.

در مقابل اما، استقلال با وجود اینکه برای تکرار موفقیت در لیگ، نیاز شدیدی به تعیین تکلیف مربی دارد، همچنان دست دست می کند تا زمان برای آن ها، به سرعت سپری شود و همچنان خبری از سرمربی جدید این تیم نباشد.

موضوعی که صدای بعضی هواداران این تیم را هم درآورده و معتقدند که با توجه به شرایط مالی باشگاه و درآمد این تیم از فروش سهام، هیچ بهانه ای پذیرفته نیست و مدیران باشگاه بایستی هرچه زودتر جانشین مجیدی را مشخص کنند اما مدیران استقلال سیاست سکوت را در پیش گرفته اند و صرفا با دادن یک بیانیه، اعلام کردند که در حال پیگیری هستند تا گزینه مد نظر را مشخص کنند.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • الام
    0

    صبر کن تازه اول راهیم

  • مجید
    1

    قهرمانی استقلال واسه خیلیهاسنگین بودو دارن کاری میکنن امسال پرسپولیس قهرمان بشه

  • شعر
    0

    فرهاد با تعصب.
    فرهاد کجا رفتی.
    فرهاد با تعصب.
    دنبال پول رفتی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها