آغاز مذاکرات استقلال خوزستان با ۳ گزینه / سهراب بختیاری‌ زاده پای میز مذاکره

مذاکرات باشگاه استقلال خوزستان با سه گزینه بومی برای فصل جدید لیگ دسته اول کشور شروع شد.

آغاز مذاکرات استقلال خوزستان با ۳ گزینه / سهراب بختیاری‌ زاده پای میز مذاکره

باشگاه استقلال خوزستان که فصل سختی را پشت سر گذراند و با سه تغییر در کادرفنی در نهایت نتواست به آن چه مدنظر بود دست پیدا کند، برای موفقیت در فصل آینده و تزریق آرامش به تیم جهت بازگشت دوباره به لیگ برتر، کار خود را برای انتخاب سرمربی تیم آغاز کرد.

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان شب گذشته تشکیل جلسه دادند و در این جلشه سهراب بختیاری زاده، ابراهیم اشکش و فریسات برنامه های خود را ارائه دادند.

البته به گفته مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، اگرچه پورموسوی سرمربی چند بازی آخر این تیم، بعد از اتمام رقابت های لیگ برتر در حالی که باشگاه از او نیز برنامه خواسته بود، از استقلال خداحافظی کرده اما هنوز پرونده این مربی برای بررسی برنامه هایش باز است.

گفته می شود استقلال خوزستان، چند گزینه غیربومی نیز مدنظر دارد و پس از بررسی برنامه های تمام مربیان، در نهایت با بهترین گزینه برای فصل آینده قرارداد همکاری امضا خواهند کرد تا این تیم مقتدرانه برای فصل بعدی و صعود به لیگ برتر آماده شود.

نکته قابل تامل در باشگاه استقلال خوزستان، همدلی فعلی در اعضای هیات مدیره است که به نظر می رشد همین موضوع می تواند گام بلندی در موفقیت این تیم باشد.

آغاز مذاکرات استقلال خوزستان با ۳ گزینه / سهراب بختیاری‌زاده پای میز مذاکره  آغاز مذاکرات استقلال خوزستان با ۳ گزینه / سهراب بختیاری‌زاده پای میز مذاکره

 

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها