تجمع هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه/عکس

هواداران تیم فوتبال استقلال به نشانه اعتراض به عدم مشخص شدن وضعیت تیم‌شان مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند.

تجمع هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه/عکس

پیش از شهر امروز (پنجشنبه) شماری از هواداران تیم فوتبال استقلال مقابل ساختمان باشگاه استقلال تجمع کردند. این تعداد که به عدم مشخص شدن انتخاب سرمربی جدید و وضعیت نقل‌وانتقالات معترض بودند از مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه درخواست کردند زودتر تکلیف این تیم را مشخص کنند.

هواداران معترض شعارهایی مثل «آجورلو، آجورلو، پاسخگو، پاسخگو»، «مربی خارجی خواسته هر هوادار»، «مربی ایرانی نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم»، «آجورلو مربی‌ات را نشان بده» و ... سر دادند.

باشگاه استقلال پس از جدایی فرهاد مجیدی سراغ جواد نکونام و الکساندر نوری رفت که به هیچ کدام به توافق نرسید و به دنبال مذاکره با یک گزینه اروپایی است.

تجمع هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه/عکس

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ایمان
    1

    تعجب میکنم یعنی اینقدرررر یه عده بی دغدغه شدن و از وضع مالی خوب بهره مندن که بجای دوندگی‌ برای روزی حلال بلند شدن ببینن تیم استقلال چی شده!!!سرو صدا هم میکنن
    واقعا چقدرررر ما داریم بی دغدغه میشیم و بیهوده نگر

  • بهرلم
    0

    این جماعت کار و زندگی ندارند . در حالیکه اکثرشان به نان شب محتاجند ، نگران فوتبالی هستند که بازیکنان آن سالیانه تا چند ملیارد درامد دارند . و جالب است که اکثر این بازیکنان از تنبلی و نداشتن استعداد برای یک کار مفید و از روی ناچار ی بدنبال این ورزش رفته اند

  • متین
    1

    یعنی اب قطع میشه این استقلالیا جم میشن جلو دفتر باشگاه

  • M
    0

    واقعا خیلی بیکارید. شما واقعا گرفتاری ندارید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها