رییس اسبق سازمان تربیت بدنی:

وزیر ورزش دنبال رای آوردن کاندیدای موردنظر خود در فدراسیون سوارکاری است

رییس اسبق سازمان تربیت بدنی از سیاست‌های وزیر ورزش و جوانان انتقاد کرد و گفت: مجامع انتخاباتی قائم به شخص نیست و فکر نمی‌کنم جنگی بین وزارت و کمیته در جریان باشد.

وزیر ورزش دنبال رای آوردن کاندیدای موردنظر خود در فدراسیون سوارکاری است

مصطفی هاشمی‌طبا در خصوص عدم حضور نماینده وزارت ورزش در مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری گفت: وزیر ورزش و جوانان باید بداند دوران این برخوردها گذشته و مشخص است که این وزارت‌خانه دنبال موفقیت کاندیدای موردنظر خود است که این کار اخلاقی نیست. بهتر است وزیر ورزش از این رفتارها پرهیز کند چون وزارت باید مشکلات و حواشی را مدیریت کند، نه اینکه به آن دامن بزند.

وی ادامه داد: من موافق اینگونه روش‌ها نبوده و نیستم. وزارت باید بر اساس زمان‌بندی درست مجامع انتخاباتی را برگزار کند و دخل و تصرفی هم نباید در آرا صورت بگیرد.

رییس اسبق سازمان تربیت بدنی در خصوص حضور طاهره طاهریان نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع سوارکاری و علنی شدن جنگ کمیته با وزارت ورزش گفت: خانم طاهریان کار درستی انجام داد که به مجمع رفت. مجامع انتخاباتی قائم به شخص نیست و فکر نمی‌کنم جنگی بین وزارت و کمیته در جریان باشد.

گفتنیست، مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در غیاب نماینده وزارت ورزش و جوانان برگزار و مسعود خلیلی به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری انتخاب شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها