آینده اصلاحات روشن نیست

مصطفی هاشمی طبا

آینده اصلاحات روشن نیست

مصطفی هاشمی طبا بر این عقیده است که هیچ کدام از جریانات سیاسی تفکرات و نظرات مفیدی برای ایران ندارند و وضعیت و آینده اصلاح‌طلبان هم قابل پیش بینی نیست.

photo5791943478501029855

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • نظرگو
    1

    کلا از هرچیزی که بخوایین اسمش رو بزارین برای خودتون این چهاردهه از هیچکس نظر مفیدی ارائه نشد که اگر شد اون رو هم پس زدید

  • اصغر
    3

    ول كنيد اين مردمو پدرمونو درآورديد .اصلاحات اصلاحات .. همش بخاطر حب مقام و قدرته . هر گلي ميخواستيد تا حالا به سرمون زديد . بسه ديگه

    نظرات شما -
    • محسن
      3

      اگر همششش اصلاحات بود که الان اینجوری نبود..اتفاقا همش یه چیزای دیگه بوده تا حالا :) این نیمچه قدرت دولت هم صدقه سر آقای رئیسی که بهشون رای دادی.. حرص نخور اخوی..

  • علی
    2

    اینده کاملا مشخص است فقر بیکاری اختلاس و...

  • ناشناس
    5

    اصلاحاتی ها کجایشان روشن بوده تا حالا که الان آینده شان روشن باشد !!!بلائی که بر سر اقتصاد و معیشت مردم آوردند در هشت سال گذشته با یه سری شعارهای مذاکره و برجام و ...ونهایتا بی عرضگی و بی تدبیری در اداره کشور، بیچاره دولت جدید حالا حالاها باید عقب ماندگی وخرابی های ان زمان را جبران کند

    نظرات شما -
    • 0

      اصول چی؟فقرو فحشا را روزبه روز بیشتر کرد

    • محسن
      1

      بنده یک متن حدودا 8 خطی در جواب آقای هاشمی طبا توی این صفحه حدود یک هفته پیش درباره دستاوردهای مثبت اقتصادی دولت آقای خاتمی ( دولت اصلاحات) نوشتم که خبر فوری منتشر نکرد..حالا توی نوشته هام یه جا درباره عملکرد وزارت خارجه کنونی یه مقایسه داشتم که البته اصلا محور بحثم اون نبود ..ولی شاید به خاطر اون کلا سانسور شد..راستش با این سانسور ، نگرانی من این هست که نکنه همون طور که در زمان مذاکرات آقای جلیلی ،از شورای عالی امنیت ملی دستورالعمل خاصی مبنی بر عدم انتشار هر مطلبی علیه دستاوردهای مذاکرات اون وقت ، به رسانه ها ابلاغ شده بود ، باز هم یک همچین دستورالعملی رو داشته باشیم..وگرنه بقیه مطالب بنده چیز غیر قابل انتشاری نداشت..فقط آقای هاشمی طبا دو تا نکته عرض کنم اگه بخونید و منتشر بشود..اول اینکه اگر فضای ناامیدی از دولت کنونی ادامه پیدا کند همچنان برای اصلاحات در انتخابات آینده فرصت ایجاد خواهد شد( اصلا منتظر ناامیدی مردم از آقای رئیسی نیستم.فقط دارم سعی میکنم تحلیل کنم )در ثانی شما بهتر از بنده میدونید اگر مردم خواهان تحول یک کشور از اصلاح طلبان خودشان ناامید شوند به سمت ناامیدی و احیانا تفکر براندازی سوق داده میشوند..این گاهی از خطاها و بی عرضگی اصلاحات هست و گاهی از کنترل و هدایت این جریان سیاسی به سمتی که دستاوردهای اون ها در جامعه بی فایده یا اجمالا منفی وانمود بشود..فراموش نکنید هر کجا مردم با حاکمیت قهر کردند این اصلاحات بود که میانه کار را گرفت و مردم را به پای صندوق کشاند..اگر تحلیل سیاسی حضرات بر حذف این جریان سیاسی دائر شده ، به نظر بنده دچار اشتباه محاسبه شدند..چرا که هم ناامیدی در مردم را گسترش میدهد و هم فرار بعضی فعالان سیاسی این جریان به خارج از کشور را به دنبال دارد..آیا این عرض بنده اینقدر مبهم یا پیچیده یا سخته؟

  • فتاحی
    2

    حاج مصطفی اصلاحات واقعی روی ریل افتاده شما دیگه برید برا استراحت.

  • ایمان
    1

    جز فساد و نوچه آمریکا بودن ونوکر غرب بودن وفحاشی به مردم پیاده کردن اقتصاد غربی در ایران وشکست اقتصاد هنوزم روتون میشه از آینده حرف بزنین؟؟!
    گندکاری گذشته رو فعلا ماست مالی کنین

  • مورچه
    0

    آینده ملت را همین دوحزب درپیتی ب بادداده عجب پرروهایی هستید

  • ناشناس
    0

    اکثر این احزاب و اسم ها و جهت گیری های سیاسی ذره ای برای مردم نیست.فقط جاه طلبی و فساد و قدرت طلبی هست.

  • ناشناس
    1

    چه رویی دارین شما جماعت بی حیای دزد غارتگر نوکر امریکا !!!! برید به جهنم خدا عوض یک حججی و یک همدانی ویا یک مدافع حرم !!!!، هرچی اصلاحاتیه از این سرزمین بگیره تا از دست شما هیچی ندارهای دزد راحت بشیم!!! انشاالله!!.

  • ناشناس
    0

    تعریف اصلاحات و اصلاح طلبان در ایران دقیقا چی هست؟ چیزی که تعریف مشخصی نداره خوب طبیعتا اینده ای هم براش متصور نیست

    نظرات شما -
    • محسن
      3

      تعریف اصلاح طلبان؟ اصلاحات خواستار اصلاح زاویه حرکت فعلی که با خواسته های مردمی در انقلاب 57 تا کنون پیش آمده ( از جمله آزادی بیان .. حاکمیت حداکثر..نبود زندانی سیاسی..رفاه اقتصادی و ...) است..این طیف شامل کند رو و تندرو و معتدل هست..کند رو ها همین که رسایی و کوچک زاده و الیاس نادران در مجلس نروند و فلانی رئیس جهور نشود خود را برنده و حاصل کار را پیشرفت میدانند..و فلفلی های این طیف خواستار اصلاح ساختاری قانون اساسی ( محدودیت اختیارات نهاد های انتصابی به قانون برآمده از رای نمایندگان واقعی مجلس است) هستند و سپاهیان را جز در پادگان بر نمیتابند و. غیره ..بماند..و معتدلان این طیف هم که نیاز به تعریف ندارند..

    • ناشناس
      2

      بعضی ها وقتی با اصولگراها همراه نیستند ناچارند می شوند اصلاح طلب

    • محسن
      0

      حرف شما( ناشناس) من رو یاد سوال خانوم فرناز قاضی زاده انداخت که قبل از انتخابات توی بی بی سی از یه نفر پرسید..منتهی عکس حرف شما رو. که چطور هست که الان شورای نگهبان هر کس رو رد صلاحیت کنه خواسته یا ناخواسته میاد و وارد جریان اصلاحات میشه:)

  • ناشناس
    0

    اینده ایران به فناست جناحها که جای خود

  • ناشناس
    1

    مگه گذشته روشنی داشته؟؟؟

  • عادل از قطب شمال
    0

    به درک که آینده اصلاحات مشخص نیست .... اینها برای مردم آب و نان نمی شود......

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها