پیام همدردی سرمربی سابق صنعت نفت با مردم آبادان: تا پای جان در کنارتان هستم

سرمربی سابق صنعت نفت برای مردم آبادان پیام همدردی نوشت.

پیام همدردی سرمربی سابق صنعت نفت با مردم آبادان: تا پای جان در کنارتان هستم

سیروس پورموسوی که در حال حاضر در استقلال خوزستان فعالیت می‌کند، با انتشار پستی به مردم آبادان بابت حادثه رخ داده در این شهر تسلیت گفت. متن پیام پورموسوی به شرح زیر است:

سلام بر آبادان

سلام و عرض تسلیت به مردم شریف آبادان ، مردمی که به اسوه مقاومت و ایثار شهرت دارند.

امروز بر حسب وظیفه به جهت همدردی ساعاتی را در کنار مردم شریف آبادان بودم، در این چند ساعت لحظات غم انگیز ، دردناک و شیرینی را نظاره گر  بودم یک سو خانواده هایی که منتظر خبر سلامتی بچه هایشان یا یکی از بستگانشان که زیر آوار جا مانده بودند، و سوی دیگر مردمانی که بصورت خود جوش از گروههای امدادی با کیک ، شیرینی ، ساندویچ  و ... پذیرایی میکردند و بعضی ها درب خانه هایشان را باز گذاشته اند ،تا در صورت نیاز نیروهای امدادی بتواند ساعاتی را در خانه های آنها استراحت  کنند .

امروز در آبادان و خوزستان علاوه بر مظلومیت و محرومیت مهر و صفا موج میزند چرا که مردم عادی در این شرایط سخت و اسفناک ،مثل همیشه در کنار هم ایستاده اند و خود را در این مصیبت بزرگ شریک یکدیگر میداند (  خبری از کت و شلواری ها نیست )

باید درود فرستاد بر شرف و عزت این مردمان پاک و نجیب .

 متاسفانه با شعارهایی که آقایان کت و شلواری جلوی دوربین ها داده اند، و با افتخار از دیروز تا کنون در مورد تجهیزات و امکانات لازم صحبت کرده اند اشاره کنم که متاسفانه به جز چند عدد کامیون و بیل ، کلنگ  ما چیزی ندیدیم !؟

لطفا تا دیر نشده دست بکار شوید تا شاید بتوان جان انسان های بیشتری را نجات داد.

در پایان تشکر میکنم از همه مردم عادی و کلیه نیروهای امدادی و عملیاتی که از شروع این حادثه تلخ تا کنون با کمترین امکانات و تجهیزات در حال کمک رسانی هستند تا بتواند جان انسان های  بیشتری را نجات بدهند درود به عزت و شرفتان،تا پای جان در کنارتان هستم.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها