ادعای جالب هالک فتوشاپی: مارتین فورد ترسید و فرار کرد

هالک فتوشاپی که کلیپ برخورد وی با فایتر انگلیسی در فرودگاه دبی حواشی زیادی ایجاد کرد در کلیپی گفت: مارتین فورد یک ترسو به تمام معنا است و برای مبارزه نکردن با من به لندن فرار کرد.

ادعای جالب هالک فتوشاپی: مارتین فورد ترسید و فرار کرد

سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی پس از لغو مبارزه خود با مارتین فورد انگلیسی ادعاهایی را مطرح کرد و اظهار داشت: فایتر انگلیسی یک ترسو به تمام معنا است و حتی زمانی که به هتل او رفتم پشت محافظانش قایم شد. ادعای غریبی درباره فورد در حالی است که اسفندماه کلیپی از برخورد وی با بدنساز انگلیسی منتشر و در نهایت حواشی زیادی ایجاد کرد.

غریبی چند روز پیش ادعا کرده بود در آن روز تست کرونایش مثبت شده و به خاطر آن مبارزه را ادامه نداده است.

با لغو شدن مبارزه سجاد غریبی با فایتر انگلیسی اکنون هالک ایرانی با ترسو خواندن این ورزشکار به دنبال آن است که حواشی گذشته را کمرنگ کند. در کلیپی که از غریبی منتشر شده وی عنوان کرد: «مارتین یک فراری است»، «او برای جلوگیری از ملاقات با من فرار کرد. من به هتل محل اقامت او رفتم، اما او پشت محافظانش پنهان شد و روز بعد از دبی فرار کرد.»

غریبی که در این کلیپ فورد را یک ترسو بزدل خطاب کرده است، افزود: برایم مایه خجالتی است که حریفی به نام او دارم او بیشتر یک دلقک مجازی است که به دنبال جذب فالور می‌باشد.

او درباره دلیل لغو این مبارزه اظهار داشت: متاسفانه من یکی از آنها نیستم متاسفانه دلایلی که باعث شد این اتفاق رخ دهد در کنترل من نبودند اما قول می‌دهم به زودی او را تنبیه خواهم کرد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    ای هالک فتوشاپی دروغگو! خودت به مارتین از طریق فضای مجازی اطلاع دادی بزرگی کند و یکجوری آبرومندانه مسابقه را لغو کند تا تو هم به هدف خودت که همانا فالوئر جمع کردن و مشهور شدن بود رسیده باشی و هم جان سالم به در برده باشی!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها