مبارزه هالک ایرانی و مارتین فورد به تعویق افتاد/ پیشنهاد انصراف به سجاد غریبی

مبارزه هالک ایرانی و مارتین فورد به تعویق افتاد.

مبارزه هالک ایرانی و مارتین فورد به تعویق افتاد/ پیشنهاد انصراف به سجاد غریبی

رسانه های انگلیس نوشتند به سجاد غریبی پیشنهاد انصراف از مبارزه با مارتین فورد داده شده اما هالک ایرانی این پیشنهاد را رد کرده است.

سجاد غریبی و مارتین فورد که لقب «ترسناک ترین مرد جهان» را دارد، قرار بود دوم آوریل (۱۳ فروردین ۱۴۰۱) در لندن مبارزه کنند.

پس از رویارویی دو مبارز که باعث شد این دو نفر ضرباتی را به هم وارد کنند، فورد، غریبی را زمین زد که انتشار آن ویدیو و سپس انتشار کنفرانس خبری آنها که به نوعی بر نمایشی بودن مبارزه صحه می گذاشت، با واکنش های زیادی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام روبرو شد.

اکنون، نوسانات بیشتر ادامه خواهد داشت و این دو مبارز باید چهار هفته دیگر منتظر بمانند تا ضربات خود را مبادله کنند. این مبارزه ۴ هفته و تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۲ (شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) به تعویق افتاده است.

سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی با انتشار فیلم های تمریناتش در اینستاگرام همچنان خود را برای مبارزه آماده می کند.

مارتین فورد گفته است: او ۱۰۰% مصمم است که مبارزه را می خواهد؛ به من اعتماد کنید، مبارزه نرمی وجود نخواهد داشت، او دقیقا می داند که اکنون وارد چه چیزی شده و ۳۰ آوریل، شبی خواهد شد که در خاطره ها خواهد ماند.

 

حجم ویدیو: 1.95M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18 | دانلود ویدیو
منبع: دیلی فوتبال
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عاشق وطن
    1

    انشاالله که همه این حرفا یک سریال تبلیغاتی است و اگر هم واقعی باشد ، به اون به اصطلاح مدیر برنامه غریبی میگویم جوان مردم را شیر نکنید وگرفتارش نکنید ، این بنده خدا میگفت حتی پول سفر وغذای خودم را از جیب خودم پرداخت میکنم ، حالا اگر صدمه ای ببیند که حتما صدمه سنگینی خواهد دید آنوقت شما مثلا مدیر برنامه ویا دست اندرکاران این شو سینمائی ، برای این بدبخت چیکار خواهید کرد ؟ آقای غریبی به این ضرب المثل توجه کن ، برو فکر نان باش که خربزه آب است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها