۶ جلسه محرومیت برای یحیی گل محمدی / مربی استقلال محروم شد

کمیته انضباطی آرای مربوط به اتفاقات مسابقه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال را صادر کرد.

۶ جلسه محرومیت برای یحیی گل محمدی / مربی استقلال محروم شد

بر اساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور که ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و ۶ جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر که ۲ جلسه آن به مدت یک سال تعلیقی است، محکوم شد که این رای قابل تجدیدنظرخواهی است.

باشگاه پرسپولیس به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا و همینطور سوء رفتار تیمی ناشی از ۶ اخطار به ترتیب مطابق با ماده ۵۰ و ۵۸ مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال و دویست و چهل میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیگر بخش آرای مربوط به این بازی بهزاد غلامپور مربی تیم استقلال به دلیل بدرفتاری در قبال بازیکن مقابل به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم در لیگ برتر و پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد.

باشگاه استقلال نیز به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا مطابق با ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد. همچنین کلیه آرای مرتبط با این مسابقه به جز محرومیت سرمربی باشگاه پرسپولیس قطعی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    12

    یحیی گل محمدی مگه چه اقدام غیر انضباطی انجام داده که مجازات آن ۶ جلسه محرومیت از نشستن بر روی نیمکت سرمربی گری است؟! هر سرمربی دیگری غیر از یحیی اگر تو گوش داور هم می زد ۶ جلسه محرومیت نداشت! قطعاً این رأی ناعادلانه و اشتباه و پر از تناقض در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال خواهد شکست.

    نظرات شما -
    • ممد
      4

      باید مادام العمر محروم می شد حالا که تو گوش زدن ارزشش انقده شما بیا تا تو گوشت بزنن ببینم خوشت میاد؟

  • رمضانی
    5

    جریمه اوباشگری یحیی (فحاشی ، عربده کشی و حمله فیزیکی به داور ) فراتر از این حرفهاست . دوجلسه محرومیت تعلیقیی یعنی چه ؟ چرا اساسا حکم غیر قطعی است ؟ بازی با افکار عمومی نیست ؟اگه صلاح می دونید تشویقش کنید خخخخ

  • شرمنده ملت
    3

    خیلی عالی شد از این ببعد هرکی داور رو بزنه حداکثر ۴جلسه بیشتر محروم نمیشه اگر من می توانستم از اون صحنه مجسمه می ساختم و جلو ورزشگاه آزادی نصب می کردم

  • دره باشی
    4

    هرکی دیگه بغیر از یایا بود حداقل تاپایان لیگ محروم می شد اما وصل بودن به عمامه خیلی کارها می کنه

  • فرزاد
    1

    به خدا قسم سهیل مهدی ، دادرس ، خداداد افشاریان ، داود رفعتی ، رضا سخندان یقینآ یقینا یقینا پرسپولیسی تریلیارد آتشی هستند که کاملا هم ذی نفوذ در فوتبال کشورمون هستند

  • ناشناس
    0

    با این محکومیت ناچیز طرق گستاخ تر هم خواهد شد. جای تاسف است که خوچسگری در کمیته انظباطی هم اثر دارد. ضمناچرا مدیرغامل باشگاه را بعلت نشراکاذیب و بهم زدن آرامش جریمه نمی کنند؟

  • عوام
    0

    بابا یحیی تا به حال از سرمایه برانکو استفاده کرد امثال این و فرهاد مجیدی مربی درجه دهم هم نیستند بهتره اخراج بشه عملا تا پایان فصل نمیتونه رو نیمکت بشینه مربی که اینقدر وضع حساس تیمش رو درک نکنه و این حواشی رو درست کنه مثل فصل قبل که فرهاد مجیدی لحضه حساس تیمشو ول کرد و قهرمانی جام حذفی رو از دست داد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها