دلیل عصبانیت اسکوچیچ در سالن کنفرانس

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که در این دو سال خیلی از افراد منتظر شکست تیم ملی بودند تا بتوانند انتقاد کنند.

دلیل عصبانیت اسکوچیچ در سالن کنفرانس

سرمربی تیم ملی ایران از اتفاقاتی که پس از شکست ایران مقابل کره جنوبی رخ داد و انتقاداتی عجیبی که از او صورت گرفت، به شدت گلایه دارد.

اسکوچیچ اگر ناراحت و خشمگین نبود دیروز این گونه در کنفرانس رسانه‌ای خود نمی‌گفت «در این دو سال که نباخته بودیم خیلی‌ها منتظر بودند به چنین روزی برسیم تا بتوانند انتقادات خود را از تیم ملی ابراز کنند، اما من با آرامش رفتار می‌کنم. فدراسیون در این زمینه موضع رسمی خود را اعلام کرد و من چیزی برای اضافه کردن ندارم.»

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: مقابل کره ۷ بازیکن ثابت تیم را در اختیار نداشتیم. ما برای جبران شکست مقابل کره جنوبی وارد زمین می‌شویم.

دلیل عصبانیت اسکوچیچ در سالن کنفرانس

اسکوچیچ شاید نمی‌داند عمده انتقادات حول محور وضعیت تیم ملی، شکست مقابل یگانه حریف نامدار تیم ملی در مقدماتی جام جهانی بود. با این قرعه خوبی که نصیب تیم ملی ایران شد، توقع از ملی پوشان و اسکوچیچ، نمایش فوتبال آبرومندانه تر برابر کره جنوبی بود. بنابراین، منتقدان نمی‌توانستند به خاطر این شکست و فوتبال ضعیفی که تیم ملی به نمایش گذاشت، به افتخار اسکوچیچ کف مرتب بزنند و از او تقدیر کنند!

طبیعی است که بعد از شکست‌های پرحاشیه و انتقادآمیز، نقاط ضعف تیم ملی برجسته می‌شود. واقعا بعید می‌دانیم در فوتبال ایران کسی پیدا شود که راضی به شکست تیم ملی فوتبال کشورمان باشد. این نتایج و کیفیت فنی تیم ملی است که قضاوت‌هایی را ایجاد می‌کند و بر این اساس تیم ملی و سرمربی اش مورد نقد قرار می‌گیرند.

شاید حتی برد مقابل لبنان هم جبران آن نتیجه در سئول را نکند؛ اگرچه اسکوچیچ می‌گوید برای جبران این باخت، امروز به مصاف لبنان می‌رویم!

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس۷
    2

    مربی بیسواد و ضعیف باید برکنارشود.از تیم ملی خوب برای خودش رزومه درست کرد.بزرگتر از او پروفسور برانکو بود که همه دیدن بجز پرسپولیس در هیچ تیم دیگری چندان موفق نبوده است.این بنده خدا رو که دلالها آوردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها