منصوریان از کوره در رفت

رکورد تراکتوری ها باید در گینس ثبت شود!

علیرضا منصوریان در کنفرانس قبل از بازی با تراکتور سازی انتقاد شدیدی به مسئولان تراکتور سازی کرد.

رکورد تراکتوری ها باید در گینس ثبت شود!

چند روز قبل علیرضا منصوریان در جنگ حقوقی با تراکتور بار دیگر پیروز شد تا این باشگاه تبریزی مجبور به پرداخت حق و حقوق کامل این سرمربی و دستیارانش (حدود سه میلیارد) باشد. با این حال علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار صنعت نفت و تراکتور صحبت‌های تند و تیزی را علیه مالک، مدیریت باشگاه و هوشنگ نصیرزاده مطرح کرد و مدعی شد آن‌ها با استفاده از روابط خود به دنبال پایمال کردن حق و حقوق او و دستیارانش هستد.

منصوریان گفت: هوادار تراکتور مثل باقی هواداران ایرانی نور چشم ما هستند. بازیکنانی مثل مهدی کیانی هم که به دنبال ثبت قرارداد هستند دوست دارند به تیم خود کمک کنند ولی متاسفانه مسئولین باشگاه تراکتور، فوتبال را طور دیگری برای آن‌ها معنی کرده‌اند. فکر می‌کنند با گردن کلفتی و ایجاد رابطه می‌توانند هر کاری انجام دهند.

* همان زمان سازمان لیگ اعلام کرد تا پول من و کادرم پرداخت نشود آن‌ها اجازه ثبت بازیکن ندارند. من همان موقع با کامرانی‌فر صحبت کردم و ایشان گفتند من اجازه دادم. ایشان قول دادند که دو ماه دیگر باشگاه تراکتور با شما تسویه می‌کند. ۶ ماه گذشت و علی‌رغم اینکه تسویه نکردند با دخالت برخی دوستان که خودشان را وصل به فدراسیون می‌دانند و با این حال در کار باشگاه‌ها دخالت می‌کنند و وقتی می‌گوییم، می‌گویند هیچ نقشی در باشگاه‌ها نداریم اما در اصل به نوعی مشاوره زیر میزی هستند.

* من سه هفته پیش یک مصاحبه کردم و از آقای نصیرزاده خواستم کاری به مسائل باشگاهی نداشته باشد. ایشان با تمام احترام مصاحبه کرد و گفت هیچ نقشی در تراکتور ندارم. سوال من این است ما بدون اینکه راضی باشیم و پولی دریافت کنیم چرا باشگاه تراکتور سه روز قبل چک‌هایی که قصد داشته به ما بدهد را به نام آقای نصیرزاده و منصور عظیمی صادر کرده است؟

* آقای نصیرزاده شما چه کاره هستید که چک به نام شما صادر می‌شود و وقتی من متوجه می‌شوم و اعتراض می‌کنم، می‌برند چک را عوض می‌کنند. ما چک نمی‌خواستیم و شماره حساب ما در قرارداد ثبت شده است. باید حساب ما را فردا تا قبل ساعت ۱۲ پر کنند تا بازیکنان آن‌ها بتوانند بازی کنند.

* آقای نصیرزاده نمی‌خواهم با اوقات تلخی با شما صحبت کنم فقط می‌خواهم بدانم چه نقشی در باشگاه تراکتور دارید که به نام شما چک صادر می‌شود؟ حتما سمت و قرارداد نانوشته و خاموش دارید.

* در دور رفت بدون اینکه رضایت ما را جلب کنند پنجره را باز کردند، بازیکن ثبت کردند و ما را بردند و ما چیزی نگفتیم. از تمام نهادهای نظارتی و امنیتی خواهش می‌کنم ورود کنید که دارند کار را از دست کمیته تعیین وضعیت درمی‌آورند. به زور می‌خواهند به آقای کامرانی‌فر فشار می‌آورند تا کار غیر قانونی کنند.

* باز هم می‌گویم ممنون هوادار تراکتور هستم و مطمئنم آن‌ها هم دوست ندارند پای سفره تیمشان نان حرام برود. ۴۰ تا سرمربی و مدیرعامل در سه سال قبل عوض کردند و ای کاش برگردید خودتان را در آیینه ببینید شاید مشکل از خود شماست و بیایید مشکلات خودتان را حل کنید تا این رکورد استثنایی را کسی در گینس ثبت نکند.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسن
    0

    باشگاه تراکتور شخصیت تیمی و باشگاهی را از دست داد و بیشتر شبیه ترمینال شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها