منصوریان: مجموع قرارداد من و دستیارانم ۵.۵ میلیارد است/ از مشکلات صنعت نفت باخبر بودم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره شرایط تیمش پیش از مصاف با گل گهر توضیحاتی را بیان کرد.

منصوریان: مجموع قرارداد من و دستیارانم ۵.۵ میلیارد است/ از مشکلات صنعت نفت باخبر بودم

 علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت:  فردا بازی بسیار سخت و نفسگیری خواهیم داشت. پیش از شروع صحبت‌های فنی، به امیر قلعه‌نویی و تیم گل گهر خوشامد می‌گویم. احترام فوق‌العاده ویژه‌ای برای قلعه نویی قائلم و او را دوست دارم. امیدوارم میزبان خوبی برای گل گهر باشیم. قطعا بازی سختی در پیش داریم، زیرا با آنالیز‌هایی که کردیم، متوجه شدیم سبک بازی گل گهر تغییر زیادی کرده و این تیم با جذب بازیکنان جدید تقویت شده است.

منصوریان در ادامه گفت: در طول هفته و پس از بازی با نساجی، گروه ۹ نفره تیم ما هر روز حدود ۹ ساعت وقت گذاشت تا این بازی را آنالیز کند. فکر می‌کنم یک نصف روز را به همراه تمرین بازیکنان برای این بازی وقت گذاشتیم. می‌دانیم این بازی برای ما بسیار سخت‌تر از بازی با پرسپولیس، استقلال و سپاهان خواهد بود.  بازیکنان‌مان به لحاظ روحی، روانی و فیزیکی آمادگی کامل دارند. به تدریج به هماهنگی لازم رسیده‌ایم و از همه مهم‌تر این است که امروز در تیم‌مان به سطحی می‌رسیم که فرقی ندارد از میان ۲۵ بازیکن، کدام بازیکنان در ترکیب قرار بگیرند. شعار تیم ما "یک نفر برای همه و همه برای یک نفر" "یک نفر برای همه و همه برای آبادان" است. این شعار را سرلوحه کارمان قرار داده‌ایم.

او درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش گفت: یکی، ۲ بازیکن مصدوم داریم که یکی از آن‌ها اهل شاخه است که ۲ ماه دیگر به تیم اضافه می‌شود. متاسفانه در تمرینات حسن بیت‌سعید را هم از دست دادیم. همچنین محمود مطلق‌زاده ماه آینده به تیم اضافه می‌شود و فرزاد جعفری هم مصدوم است. به همین دلیل تلاش کردیم طوری در تمرینات و مسابقات کار کنیم که نتیجه خوبی بگیریم.

منصوریان گفت: از عملکرد بازیکنان در تمرینات راضی هستم. از بزرگان تیم به ویژه طالب ریکانی که فضا و بستر را برای پیشرفت جوانان فراهم کردند تشکر می‌کنم. البته جوانان تیم هم وقت می‌گذارند و برابر نساجی نشان دادند که آماده طی کردن پله‌های ترقی هستند. ستاره‌های خیلی خوب و آینده داری در تیم‌مان داریم. باید شرایطی فراهم کنیم که این ستاره‌ها در آبادان حفظ شوند. در مجموع به همه خسته نباشید می‌گویم و از  هواداران آبادانی بابت صبرشان تشکر می‌کنم. به امید روزی که کرونا برای همیشه از کشور رخت بربندد و هواداران به ورزشگاه بیایند. در بازی فردا نیز با تمام وجود می‌جنگیم. می‌دانیم بازی سختی است. ان‌شاالله با عنایت خدا سربلند از زمین بیرون بیاییم.

سرمربی صنعت نفت در ادامه صحبت هایش عنوان کرد: روزی که به آبادان آمدم، از مشکلات اینجا باخبر بودم و می‌دانستم گاهی اوقات به چه مشکلات مالی‌ای دچار می‌شویم. یک بار پیرمردی به تمرین ما آمد و از من پرسید که باشگاه‌های دیگر پول خیلی بیشتری به تو می‌دادند، چرا به آبادان آمدی؟ من در جواب او گفتم که خودم این چالش رو دوست داشتم و علاقه داشتم در این تیم کار کنم، زیرا صنعت نفت ظرفیت زیادی دارد. آن پیرمرد گفت که می‌توانم خواهشی داشتم باشم که یکی، ۲ ماه دیگر آبروی ما را به دلیل بی‌پولی و بدون آب و لباس بودن نبری و شان شهر ما را پایین نیاوری؟ ما آبادان و شهر اولین‌ها هستیم. من به آن پیرمرد قول دادم که مشکلات آبادان که از سال‌ها پیش وجود دارد را به چماق تبدیل نکنیم و بر سر خودمان نزنیم. ما مشکلات اینجا را می‌دانیم. خدا را شکر مسئول پخش پالایش و معاونش به صنعت نفت آبادان علاقه‌مند شدند و خودشان از عاشقان تیم صنعت نفت هستند. به همین دلیل دوست ندارم مانند خیلی از مربیان سر و صدا کنم و کار را به تعطیلی تمرینات بکشانم. در واقع اصلاً در فاز این مسائل نیستم. شان آبادان خیلی بالا است. اگر به این تیم رسیدگی کنند و منابع مالی خوبی داشته باشد، صنعت نفت یکی از بزرگترین باشگاه‌های پرورش دهنده فوتبالیست در کشور می‌شود. امروز می‌خواهم به تمام هواداران بگویم که حالم در آبادان خوب است. برخلاف اینکه برخی فکر می‌کنند هر جا که منابع مالی باشد حال آدم خوب است، باید بگویم که حالم با مردم آبادان خوب است.

او افزود: می‌دانم که کار سختی را انتخاب کرده‌ام و البته با تمام وجود برای این کار سخت می‌جنگم. فعلاً ۳ بر یک از هواداران عقب هستیم و ان‌شاالله بتوانیم به روزی برسیم که تعداد برد‌ها و گل‌های نخورده ما زیاد باشد تا بتوانم با فراق بال به بخش‌های مختلف شهر بروم.

منصوریان گفت: ما هنوز بدهکار هستیم. ۱۰ میلیارد که به تیم آمد، صرف بدهکاری‌ها شد. ۱۰ میلیارد دیگر هم که به دست‌مان برسد، باید با آن بدهی‌ها را پرداخت کنیم. هر مربی‌ای که قبل از من اینجا نشسته، حقش بوده که پولش را بگیرد. ما یک قول و قراری با بزرگان تیم به ویژه ریکانی و سایر بازیکنان و به ویژه کادر فنی گذاشتیم و به آن‌ها گفتم که می‌دانیم کجا می‌رویم. من دوست دارم رسماً مبلغ قراردادم را اعلام کنم که ۳ میلیارد تومان است. اگر می‌خواستم در تیم قبلی‌ام بمانم، فکر می‌کنم اگر ۳ ماه می‌ایستادم و شکایت می‌کردم، ۴.۵ برابر این پول را می‌گرفتم، اما دوست دارم جایی باشم که بازیکن تربیت شود و تاثیری در فوتبال آبادان داشته باشم.

سرمربی صنعت نفت گفت: دستیارانم در صنعت نفت پول خیلی کمی گرفته‌اند. مبلغ قرارداد تمام تیم نسبت به پول روز فوتبال ناچیز است و شاید به یک پنجم دستمزد یک مربی برسد. در واقع تمام مبلغ قرارداد مربیان نزدیک به ۵.۵ میلیارد تومان می‌شود. ما از گفتن این مسائل ابایی نداریم. مجموع ۸، ۹ نفر ما در کادر فنی و بدنسازی تیم ۵.۵ میلیارد قرارداد دارد. همکارانم در تیم‌های دیگر بین ۱۰ تا ۱۵ میلیارد در سال می‌گیرند. البته می‌گویم که آن‌ها باید ۳۰ تا ۴۰ میلیارد بگیرند. به هر حال این انتخاب خودم بوده که به آبادان بیایم و این را دوست داشتم که اینجا حالم خوب باشد که اکنون همین طور است. تیم ما بسیار نجیب است و روی تک تک اعضای تیم را مانند یک پدر و برادر می‌بوسم. امروز هم به عضو هیئت مدیره گفتم که بازیکنان احترام همشهریان خودشان را نگه می‌دارند. شان آبادان خیلی بالا است. مردم اینجا قابل احترام هستند. ما شاید به لحاظ مالی از اسب افتاده باشیم، اما از اصل نیفتاده‌ایم. اتفاقا به لحاظ اصل بودن خیلی هم قوی هستیم. ما یکی از بهترین تیم‌های لیگ هستیم. قطعا پول به تیم تزریق خواهد شد و لبخند را بر لب هواداران خواهیم آورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مجتبی شفیعی )شاهرخ
    0

    واقعن بهش بیشتر بدین گناه داره رستوران هابی که میسازه کل محل رو با اون معماری قهک۶ خونه ایش بهم میریزخ کم شده
    احتمالا میخکاد پول بگیره بره قلیون بخره
    ایم خودشم گذاسته مربی
    بیشتر قهوه حونه چیه

  • ناشناس
    0

    مادرت برایتان ناراحت شود از اینهمه سختی که تحمل میکنید ، ای لعنت بر آن فوتبال کثیفی که شما در آن توپ میزنید و مردم لنگ 55 میلیون وام هستند ، لابد 50 میلیاردش مال توست

  • مردم
    0

    واقعامربیان فوتبال چی فکر کردن در مورد دستمزد کارشون ... پروفسورهای عزیزی که دانشمندان تولید علم و دانش و ثروت مملکت هستید ادم دلش میسوزه برای حقوق کمتون خدا قوت دلاور. کجاست قانون و.... حقوق نجومی یکیش هم همین هان رسیدگی کنن مسئولین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها