هدف منچستریونایتد در این فصل چیست؟

رالف رانگنیک در خصوص هدف و شرایط منچستریونایتد با مطبوعات صحبت کرد.

هدف منچستریونایتد در این فصل چیست؟

هر چه به پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نزدیک می‌شویم، رقابت برای کسب سهمیه چهارم لیگ قهرمانان اروپا شدیدتر می‌شود.

تیم‌‌های منچسترسیتی، لیورپول و چلسی راه خود را از دیگران جدا کرده‌اند و با هم برای کسب قهرمانی رقابت می‌کنند ولی از سوی دیگر تاتنهام، منچستریونایتد، وستهام و آرسنال در سودای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا هستند و باید دید چه تیمی در رده چهارم قرار خواهد گرفت؟

رالف رانگنیک در خصوص شرایط منچستریونایتد پاسخ جالبی داد و به مطبوعات گفت: اگر منچستریونایتد در 10 سال اخیر نتوانسته قهرمان لیگ برتر شود، باید دلایل روشنی داشته باشد. هر کس در باشگاه می‌داند که وضعیت چطور است و قطعا اگر تیم در رده چهارم قرار گیرد، همه خوشحال خواهند شد و من نیز احساس رضایت خواهم کرد.

وی ادامه داد: من کاملاً مطمئن شده‌ام که ما می‌توانیم در سطحی بالاتر از هفته‌های قبل بازی کنیم. به همین خاطر تمام تمرکزم بر روی توسعه و بهبود کیفیت تیم خواهد بود تا بتواند در «منطقه‌های مختلف زمین» عملکرد بهتری داشته باشد. من یقین پیدا کرده‌ام که ما در این مسیر قدم برداشته‌ایم و برای بهبود شرایط در آینده تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.

در جدول لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد با 38 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و تیم‌های وستهام 37 ، آرسنال 36 ، تاتنهام 36 و ولورهمپتون 34 در رده‌های بعدی قرار دارند.

شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان اروپا نیز به جمع 16 تیم پایانی رسیده‌اند و باید به مصاف اتلتیکومادرید بروند. آنها از جام اتحادیه و جام حذفی نیز کنار رفته‌اند و تنها در لیگ قهرمانان اروپا در لحظه کنونی حضور دارند. 

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها