مدافع ملی پوش قبل از بازی با عراق به کمیته اخلاق احضار می‌شود

شناسایی اعضای باندی که برای کنعانی‌زادگان پاپوش دوختند/ محل اقامت باند جنجالی

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی پوش کشورمان پیش از بازی با تیم ملی عراق و در بازگشت به تهران به کمیته اخلاق احضار خواهد شد.

شناسایی اعضای باندی که برای کنعانی‌زادگان پاپوش دوختند/ محل اقامت باند جنجالی

دیدار دو تیم ایران و عراق روز پنج شنبه ۷ بهمن ماه آینده درحالی برگزار می‌شود که یکی از مدافعان اصلی و مهره‌های کلیدی دراگان اسکوچیچ با حاشیه عجیبی مواجه شده است.

به طور قطع و یقین از ماجرای مکالمه خصوصی حسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌پوش تیم ملی و انتشار آن در فضای مجازی با خبر هستید. خبری که در فضای دو قطبی فوتبال ایران به سرعت آسیب‌های خود را متوجه تیم ملی کرده است.

از آنجایی که کنعانی‌زادگان یک مدافع با کیفیت و یکی از ارکان تیم اسکوچیچ از زمان حضور او در تیم ملی فوتبال ایران بوده، در صورتی که این مسئله باعث برخورد انضباطی با این بازیکن بشود تیم ملی بی جهت متحمل خسارتی خواهد شد که کمی تدبیر می‌توانست جلوی آن را بگیرد. البته مسئولیت این مسئله هم متوجه بازیکن و هم متوجه فردی است که این صداها را عمومی و آن را تبدیل به یک پرونده اخلاقی کرده است.

فدراسیون و نزدیکان تیم ملی ضمن مؤاخذه محمدحسین کنعانی‌زادگان به این مدافع ملی پوش توصیه کرده اند که درحال حاضر هیچ مصاحبه یا صحبتی انجام ندهد. ضمن آن که به او گفته شده بلافاصله پس از بازگشت به تهران باید در کمیته اخلاق حاضر شده و توضیحاتی ارائه دهد.

به موازات این مکالمات شنیدیم پیگیری‌هایی نیز از طریق پلیس فتا انجام شده است. بنابرگفته یکی از نزدیکان تیم ملی در ماجرای محمدحسین کنعانی‌زادگان پای یک باند ساکن کشور ترکیه وسط است.

این باند شناسایی شده اند اما اینکه چه کسی یا کسانی عامل اصلی تحریک یکی از اعضای باند مورد اشاره برای به دام انداختن مدافع ملی پوش کشورمان بوده اند سئوالی است بسیار مهم!

شاید توضیحات محمدحسین کنعانی‌زادگان در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خیلی از زوایای پنهان این ماجرا را برای دست اندرکاران فدراسیون و تیم ملی باز کند.

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • خواجوی
    4

    چه جالب !!!عجب !!!
    الان صحبتی نکن جناب کنعانی . بزار رو قبلی رو بپوشونیم . و اون کسانی که حقایق رو در ایران افشا می کنن دستگیر بشن . چرا باید روی چاه حقیقت باز بشه . بو گندش مملکت رو برداره .

    اون که حقایق رو فاش می کنه . به نظرم حقش اعدامه .جناب کنعانی باید به ادامه کار مهمشون در اتوبوس نیم ملی بپردازن درهای اتوبوس رو هم مهکم ببندید چون آبروی تیم ملی و روحیه حساس بازیکنانمون بسیار مهمه . یه صندلی هم برا سرررردااارررر آزمون خالی کنید . احتمالا دیگه نمی تونن تو روسیه به ادامه روحیه گیریشون بپردازن
    خااااآک بر سرت وطنم

  • علیرضا طبیجی
    4

    کدام باند؟ خداوکیلی یه خورده واقع گرا باشید. چرا میخاین مسئله را ماست و مالی کنید. بازیکن خطا کرده باید جواب ده . اونم مثل بقیه آدمهاست . مگه خونش رنگین تره

  • ستاره قلابی
    2

    بابا شما دیگه چقد وقیح هستید اگر مجاهد خضیراوی هم بود همین تیتر رو می زدید

  • شیرتوشیر
    0

    اگردقت کرده باشید تمام حکومت همینه گندکاری کثافت کاری دزدی بعدش لاپوشانی آخرشم تطهیر همدیگرو فرستادن صلوات

  • فندک
    0

    تو اتوبوسسسسسسس خخخخخخخخخخ

  • آیت
    1

    با سلام
    این چه مطلبی زدین آخه بازیکن تیم ملی که الگوی خیلی از نوجوانان و جوانانه باید این رفتار انجام بده به نظرم باید به خاطر آبروی تیم ملی هم شده اگه واقعیت داره با این دست بازیکنان برخورد بشه

  • آیت
    0

    یعنی میخواد تو تیم ملی بازی بکنه؟!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      مگه اون قائدی... نبود و اون کار انجام داد بجای اعدام و زندان تازه تو فوتبال پست بالاتر گرفت. اینها دنبال آدم های مشکل دار و مسئله دار که پاشون گیر است می گردند تا با بخشیدن شون نمک گیر بشوند و در آینده مزدوری حکومت را بکنند.

  • KH
    1

    ماست مالی بفرمائید همگی..جای تاسفه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بی شرف ها آن موقع که بودجه مملکت را به جای اشتغال و ازدواج و مسکن جوانان خرج ی مشت فوتبالیست بی سواد و بی همه چیز می کردید باید فکر این روزها می بودید که سرانجام آه جوانان بیکار دامن تان را می گیرد.

  • ناشناس
    0

    از کنعانی به عنوان کمک کننده در شناسایی اعضای باند تقدیر نشه صلوات!!

  • ناشناس
    1

    وقاحت در چه حد.!! از بس همه اين سلبريتي ها عين همديگن مجبورن از هم دفاع كنن.. ظلم از همين جاها شروع ميشه كه يه دختر و پسر معمولي براي يك دقيقه نشستن در ماشين كنار هم بايد جواب پس بدن اون وقت همچين كارهايي از اين ادمها ناديده گرفته بشه

  • سيد جلال قوام
    0

    دوستان با شعور مردم بازي نكنند ، اگر بار اول اقاي كنعاني بابت توهين به هواداران استقلال تنبيه ميشد امروز اين مشكل برايش پيش نمي آمد ...باند تركيه و ... همه براي رد گم كردن و بقول معروف ماست مالي كردن است

  • فقرا
    0

    بلیط این‌اتوبوس چنده

  • Durant
    0

    باند !؟ ها !!"

    چرا پیشرفت نمی کنیم !؟

    چون هر کثافط کاریی رو با پول میخریم و لاپوشونی میکنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها