بهزاد داداش زاده:

کنعانی زادگان به پرسپولیس ضربه زد/ تکلیف جام در بازی با فولاد مشخص می شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حساسیت دیدار این تیم با فولاد گفت: مربیان فولاد سابقه شلوغ کاری کنار زمین را دارند و حواس داور باید جمع باشد.

کنعانی زادگان به پرسپولیس ضربه زد/ تکلیف جام در بازی با فولاد مشخص می شود

بهزاد داداش زاده در گفتگویی در خصوص دیدار پرسپولیس در اهواز مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم مهم‌ترین بازی پرسپولیس در مسیر رسیدن به قهرمانی لیگ برتر، دیدار با فولاد خوزستان است. این دیدار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند پرسپولیس را یا به جام برساند یا این تیم را از پایین بکشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: قطعا سخت‌ترین بازی پرسپولیس در چند هفته مانده به پایان لیگ برتر دیدار با فولاد است. جواد نکونام سرمربی فولاد به عنوان یک استقلالی می‌خواهد جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرد. ضمن اینکه هوای گرم اهواز نیز می‌تواند دلیلی بر سختی شرایط شاگردان یحیی گل محمدی شود. جام این فصل از مسابقات لیگ برتر در بازی امروز با فولاد صاحب خود را می‌شناسد.

وی درباره حاشیه‌های احتمالی نیمکت‌های دو تیم و درگیری دوباره مربیان پرسپولیس و فولاد همچون دیدار رفت تصریح کرد: قطعا در این بازی باز هم شاهد چنین صحنه‌هایی خواهیم بود. پرسپولیس و فولاد برای بردن تلاش می‌کنند. مربیان فولاد سابقه شلوغ کاری در کنار زمین را دارند و داور مسابقه باید هوشمندانه برخورد کند. کوچک‌ترین کوتاهی داور می‌تواند بازی را تحت تأثیر خود قرار دهد.

داداش زاده راجع به حاشیه‌های به وجود آمده با انتشار فیلمی از توهین محمدحسین کنعانی زادگان به هواداران استقلال تاکید کرد: او به خودش و پرسپولیس بی احترامی کرد. رفتار او به باشگاه و شرایط فعلی تیم لطمه زد. کنعانی زادگان باید بداند بازیکن بزرگی شده و با این رفتارها قطعا خودش را به حاشیه می‌کشاند و روی مسائل فنی‌اش نیز تأثیر گذار خواهد بود.

او در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هفته‌های پایانی با سلامت داوری و همچنین رفتار شایسته مربیان لیگ برتری همراه باشد تا فارغ از قهرمانی هر تیمی شاهد زیبایی‌های فنی و اخلاقی در بازی‌های باقیمانده باشیم.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها