کمپدلی:

از دیدن امکانات خوب در ایران هیجان زده ام

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران می گوید هنوز نمی داند چقدر زمان برای رسیدن ایران به سطح تیم های برتر دنیا وجود دارد.

از دیدن امکانات خوب در ایران هیجان زده ام

 الساندرا کمپدلی، سرمربی 48 ساله ایتالیایی که روز گذشته با قراردادی رسمی هدایت تیم ملی والیبال زنان ایران را برعهده گرفت، امروز با حضور در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پیرامون سابقه خود و همچنین برنامه های آینده اش در ایران پاسخ داد.

با مربیان بزرگی همچون ولاسکو کار کرده ام

مربی پایه سوم تیم ملی ایتالیا هستم یعنی می‌توانم سرمربی تیم ملی مردان ایتالیا باشم. برای بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتر ایتالیا مربیگری کردم و خیلی از بازیکنانی که در لیگ برتر ایتالیا کار می‌کنند بازیکنان من بوده‌اند. برای والیبال ملی مردان ایتالیا کار کردم و برای جام بین المللی جوانان به عنوان کمک مربی کار کردم. برای والیبال بانوان به مدت سیزده سال در یکی از استان‌های ایتالیا به صورت رسمی همکاری داشته‌ام و برای تمام این سال‌ها با تیم ملی ایتالیا فعالیت داشته‌ام. همچنین شانس و امکان داشتم که با بسیاری از مربیان بزرگ از جمله خولیو ولاسکو همکاری کنم و توانستم در جلسات درسی دانشگاه دعوتشان کنم.

مربی بودن برای ناشنوایان به رشد من کمک کرد

علاوه بر مربیگری معلم هستم و در مدارس راهنمایی و دبیرستان درس می‌دهم و در دانشگاه برای تکنولوژی‌های جدید را تدریس می‌کنم. سال‌های زیادی در تیم ملی ایتالیا مربیگری کردم. دو پسر 20 و 22 ساله دارم که در سری a و b بازی می‌کنند ریکاردو ناشنوا است و امکان می‌دهد که به والیبال ناشنوایان نزدیک شوم. از سال 2016 با والیبال ناشنوایان ایتالیا همکاری کردم و توانستیم مدال نقره ترکیه و در سال 2017 مدال المپیک ناشنوایان و مدال طلای 2019 را کسب کردیم و مدال نقره در بازی‌های ترکیه را گرفتیم. مربی بودن برای ناشنوایان به رشد و پیشرفت من کمک کرد.

منبع: ورزش سه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • نظرگو
    0

    متلک گفتی یا جدی؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها