ولاسکو والیبال زنان را هم متحول می‌کند؟

الساندرا کمپدلی گزینه نخست هدایت تیم ملی والیبال زنان ایران که توسط خولیو ولاسکو به ایران پیشنهاد شده، 30 آذرماه وارد تهران می‌شود.

ولاسکو والیبال زنان را هم متحول می‌کند؟

پس از مطرح شدن تیم ملی والیبال مردان ایران در سطح جهان در یک دهه اخیر و رقابت با بزرگان دنیای والیبال، مردم ایران که بیش از پیش به این رشته علاقه‌مند شده‌اند انتظار دارند درخشش والیبال ایران در عرصه بانوان را نیز نظاره کنند. 

در همین زمینه فدراسیون والیبال با مشورت از مربیان بین المللی که در بین آنها خولیو ولاسکو نیز حضور داشت، تصمیم خود را برای جذب یک مربی خارجی جدی کرد تا با بهره گیری از دانش یک مربی بزرگ، دختران والیبالیست ایران نیز قدم در مسیر مردان بگذارند.

از بین گزینه‌های مطرح شده، فدراسیون با الساندرا کمپدلی که در دنیای والیبال به اله معروف است به توافق رسید و این مربی هفته آینده وارد تهران خواهد شد. ارائه برنامه کامل آماده‌سازی تیم‌ ملی والیبال زنان و برنامه نظارتی بر تیم‌های رده سنی نوجوانان و جوانان، از جمله برنامه‌های کمپدلی در سفر 15 روزه به تهران است.

 

همچنین دیدار با داورزنی رئیس و فریبا محمدیان نایب رئیس فدراسیون والیبال، حضور در خانه والیبال تهران و تماشای دیدارهای لیگ برتر زنان، حضور در اردوی آماده‌سازی تیم‌های رده سنی بانوان، تماشای دیدارهای لیگ دسته یک زنان، امضای قرارداد در صورت توافق نهایی با فدراسیون و حضور در نشست خبری از دیگر برنامه‌های اله در تهران است.

شاید بار دیگر ولاسکو، مربی محبوب آرژانتینی با مشاوره‌اش باعث پیشرفت والیبال ایران شود. بانوان والیبالیست راه دور و درازی برای رسیدن به موفقیت در سطح جهانی دارد و در ابتدا باید با یک برنامه مشخص و قوی فاصله ایران با تیم‌های قدرتمند آسیایی کم شود.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها