دنی آلوز: در سنگ، کاغذ، قیچی هم باید با لباس بارسا برنده‌شوید

ستاره برزیلی بارسلونا می گوید این تیم باید چالش حضور در لیگ اروپا را بپذیرد.

دنی آلوز: در سنگ، کاغذ، قیچی هم باید با لباس بارسا برنده‌شوید

فرداشب مسابقه‌ای برای بزرگداشت دیه گو آرماندو مارادونا در شهر ریاض عربستان بین دو تیم بارسلونا و بوکاجونیورز برگزار خواهد شد. به نظر می رسد دنی آلوز در این دیدار اولین بازی خود را بعد از بازگشت به بارسا را برای این تیم انجام خواهد داد.

دنی آلوز در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر بوکاجونیورز گفت: "من فکر می کنم ما باید هر نوع چالشی را بپذیریم. ما باید با لیگ اروپا روبرو شویم و بدانیم هر زمان که پیراهن بارسا را ​​به تن می کنیم، نماینده آن هستیم و از بزرگی باشگاه دفاع کنیم؛ بدون اینکه توجهی به رقابتی که در آن حضور داریم داشته باشیم. حتی وقتی در سنگ کاغذ قیچی هم پیراهن بارسا را بر تن می کنید باید برنده شوید.

بازی کردن همیشه خاص است، هر کجا که باشد. من با افراد زیادی در اینجا رابطه بسیار خوبی دارم. این بازی برای بزرگداشت یکی از بزرگترین های باشگاه است و این اتفاق خاصی محسوب می‌شود."

 

دنی آلوز درباره دوران سختی که باشگاه بارسلونا پشت سر می‌گذارد نیز گفت: "دوران حرفه ای به من آموخته است که باید همه شرایط را بپذیرم. ما از مشکلاتی که وجود دارد آگاه هستیم و چالش سختی پیش روی ماست اما اینجا حضور داریم."

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها