آیا مسی علت نابودی بارسلونا است؟

بارسلونا در شرایط دشواری گیر افتاده و جدایی لیونل مسی واقعیت این تیم را عریان ساخته است.

آیا مسی علت نابودی بارسلونا است؟

جی ام کازانواس در اسپورت نوشت: چه خوب و چه بد، باید به اهمیت بالای لیونل مسی در سال های اخیر در بارسا توجه کنیم. با لئو به اوج رسیده و بدون لئو وارد جهنم شدیم. او شاه کلید یک پروژه برنده بود؛ بهترین تیم تاریخ. اما متاسفانه هیچ کس فکر نمی کرد که روزهای بعد از مسی چقدر وحشتناک خواهد بود.

بارتومئو بدون اینکه روی پروسه بازسازی بارسلونا تلاش کند، پرداخت دستمزد را به حد نامعلومی افزایش داد؛ آغاز دوران شکست. در ادامه نیز خوان لاپورتا دریافت که هیچ پولی برای تمدید قرارداد ستاره آرژانتینی یا مسیری قانونی برای حفظ مسی وجود ندارد.

 

لیونل مسی بارسا را ​​به مهم ترین باشگاه جهان تبدیل کرد و با رفتن او، تیم به رده تیم های درجه دوم اروپایی سقوط کرد، پس به طور غیر مستقیم مسی مقصر وضعیت فعلی است. البته هیچ کس نمی تواند لئو را متهم کند، زیرا او برخلاف میل خود بارسلونا را ترک کرده است. اما حقیقت این است که آنقدر خلاء ایجاد شده که پوشاندن آن غیرممکن است.

بارسلونا که در سال های اخیر حداقل به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می رسید، حالا در مرحله مقدماتی حذف شده اند. رهبر، گلزن و روح تیم از دست رفته است. در کنار مسی، جوانان سریع تر رشد می کردند و بدون او شرایط دشوارتر خواهد بود. بارسا در چاهی افتاده که خروج از آن هزینه زیادی دارد و این یک واقعیت تلخ و ترسناک است.

وضعیت فعلی بارسلونا؟ حذف از لیگ قهرمانان اروپا، 13 امتیاز کمتر از صدرنشین لیگ و شش امتیاز فاصله با کسب سهمیه اروپایی. در یک ماه اثر حضور ژاوی از بین رفت؛ تاریخ در مونیخ تغییر پیدا نکرد و بارسلونا غرور از دست رفته و ناتوانی آشکار خود را به نمایش گذاشت. ژاوی اولین نفری است که ناامید شده و قبل از اینکه خیلی دیر شود، باید اقدامی فوری صورت پذیرد.

 

 

بدون یک گلزن قهار، این کشتی غرق می شود. لازم است اولویت ها مورد بازنگری قرار گیرد تا از رقم خوردن نتایج بد آینده جلوگیری شود. باید در بازار زمستانی یک مهاجم جذب کرد و در حال حاضر راهیابی به لیگ قهرمانان فصل بعد هدفی حیاتی و ضروری است.

رئیس باشگاه در یک دوراهی خطرناک گیر افتاده است. 9 ماه پس از رسیدن به سمت ریاست بارسلونا، لاپورتا نتوانسته بر این بحران غلبه کند و حالا و قبل از تمام شدن فصل، او باید زیر این میز بزند. توهم و امیدواری کافی نیست و لاپورتا باید حرف هایی واقع بینانه و معتبر زده، تصمیمات جدی گرفته و ضررهای باشگاه را کاهش دهید. لاپورتا نمی تواند مانند بارتومئو که مشکلات را در فریزر قرار داده و تصور کند خودشان خود به خود حل می شوند.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها