کهوری: تصمیمات بنیادی‌فر درست بود/ هیچ‌کدام از صحنه‌ها پنالتی نبود

یک کارشناس داوری معتقد است بنیادی فر داور اول دربی دیروز خوب قضاوت کرده است.

کهوری: تصمیمات بنیادی‌فر درست بود/ هیچ‌کدام از صحنه‌ها پنالتی نبود

علیرضا کهوری عملکرد بنیادی فر داور اول دربی ۹۷ را  خیلی عالی دانست. او نظراستقلالی ها درباره خطای پنالتی  پرسپولیسی ها در دقیقه ۸۷ روی ژستد را قبول ندارد و می‌گوید: «داوری عالی بود و صحنه دقیقه ۸۷ اصلا پنالتی نبود. اگر قرار بود این خطاها را پنالتی بگیریم، باید در بازی ۶۰ تا پنالتی گرفته شود. کیفیت کار داوری خوب بود و من به بنیادی فر تبریک می گویم و خیلی عالی قضاوت کرد.»

کهوری همچنین تصمیم جنجالی دیگر بنیادی فر در اواسط نیمه دوم که به سود استقلال خطا اعلام کرد و باعث اعتراض کادر فنی پرسپولیس شد را قبول ندارد و گفت: «ببینید چه داور چهارم و چه کمک داور زیر نظر داور اول کار می کنند، درست است که باید تیمی کار کنند اما رأی نهایی را داور اول می گیرد. احتمالاً زاویه دید بنیادی فر در آن صحنه بهتر از کمکش بوده و تصمیم نهایی را خودش گرفت.»

کارشناس داوری با آرزوی موفقیت برای داور اول دربی گفت: «بنیادی فر از داوران خیلی خوب فوتبال است و در لیگ قهرمانان قضاوت میکند و نفر دوم لیست ما است و آینده درخشانی را برایش آرزو می کنم. شک ندارم مثل فغانی به درجات بالا می رسد.»

او درباره صحنه دیگری که استقلالی ها با انتشار عکسش معتقد بودند توپ به دست بازیکن پرسپولیس خورده، گفت: «من صحنه را ندیدم، اما پرس و جو که کردم گفتند ادامه بازی درست بوده است.»

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • سید
    0

    جناب کهوری اسم شما را تا حالا نشنیده بودیم فکر کنم گود شهرزاد سوت می زنی

  • ناشناس
    0

    داور دربی (موعود بنیادی فر) در چند صحنه به اشتباه به ضرر پرسپولیس و به نفع استقلال سوت زد! جائی که باید خطای روزبه چشمی را به روی امید عالیشاه اعلام می کرد و یک کارت زرد به روزبه چشمی می داد که این کار را نکرد! حتی کمکش هم از داخل گوشی به او اعلام کرد باید خطا به نفع پرسپولیس اعلام شود ولی منیت او اجازه نداد این خطا به نفع پرسپولیس اعلام گردد! جائیکه تنه به تنه شدن مهدی ترابی با بازیکن پا به توپ استقلال را خطا تشخیص داد و یک کارت زرد به مهدی ترابی داد. جایی که یک اوت باید به نفع تیم استقلال اعلام می شد به نفع پرسپولیس اعلام کرد!

  • محمد رضا مرادی
    0

    خبر فوری چی میزنی داداچ کهوری کمیدی؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها