علیپور: می‌توانستیم به استقلال ۷ گل بزنیم!

علی علیپور از دربی خاطره انگیز 4-2 می‌گوید و معتقد است اگر پنالتی‌شان گل می‌شد یک نتیجه تکرار نشدنی به وقوع می‌پیوست.

علیپور: می‌توانستیم به استقلال ۷ گل بزنیم!

علی علیپور یکی از مهاجمان دربی‌باز است که تجربیات زیادی از این دیدار حساس و قدیمی دارد. او که اکنون در فوتبال پرتغال شاغل است در برنامه شب‌های فوتبالی دقایقی به مرور خاطراتش پرداخت. او در مورد چهار گلش در دربی‌ها گفت: همه‌ی گل‌ها برای من ماندگار و دوست داشتنی هستند ولی اولین گلم را بیشترین دوست دارم چون مصادف شد با اینکه جوان ترین بازیکن گل زن دربی بشوم. 

او در خصوص بهترین دربی‌اش گفت: بهترین آن‌ها دربی 82 بود که چهار دو بردیم و البته دو هیچ جلو بودیم و یک پنالتی محسن بنگر گرفت. قبل از اتفاقات ما جلو بودیم و محسن بنگر روی یک ضربه کرنر پنالتی گرفت که اگر آن پنالتی گل می‌شد آن بازی تبدیل به یک بازی خاطره انگیز می‌شد و می‌توانستیم شش یا هفت گل بزنیم! از آقا محسن هم سوال کنید یادش است چون بعد از بازی در رختکن با هم صحبت کردیم و واقعا بازی در تایم خوبی در نیمه اول بود که دو هیچ جلو بودیم و پانزده دقیقه مانده بود اگر پنالتی را می‌زدیم سه هیچ می‌شد و نتیجه عجیب و غریبی رقم می‌خورد.

علیپور ادامه داد: فکر نمی‌کنم چیز خاصی بوده که در دربی‌ها انجام نداده باشم. به لطف خدا و زحمت بچه‌ها توانستم چهار گل در دربی بزنم، یک پاس گل بدهم و یک پنالتی بگیرم. تنها مسئله‌ای که از دربی‌ها طلب دارم یک پنالتی بود که گرفته نشد و آقای پژمان منتظری دستم را قفل کرد و پنالتی روی من انجام شد و تمام کارشناسان اعتقاد به پنالتی صد در صد داشتند و پنالتی گرفته نشد و فکر می‌کنم، نتیجه صفر صفر شد.

مهاجم سابق پرسپولیس در مورد بازی کنار طارمی گفت: اگر کلی صحبت کنم، من و مهدی طارمی زوج خیلی خوبی بودیم و در ایران در تمام گل‌ها و پاس گل‌ها نقش زیادی داشتیم و اگر خود تعریفی نباشد فکر نمی‌کنم چنین زوجی که مکمل یکدیگر باشند دیده باشم. زوج من و مهدی از بهترین‌های ایران بوده است. با مهدی در دربی زوج خیلی خوبی داشتم.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سید
    0

    شما تو همین تیمی که هستی گل بزن 7 تا به استقلال پیش کش
    فردا هم خوش به سعادتتون شده که در مقابل قهرمان آسیا بازی می کنید

  • مهدی
    0

    تو اگه خیلی عرضه داری تو لیگ پرتغال گل بزن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها