هشدار گل محمدی به صدری/ دیگر نمی‌توانم

سرمربی پرسپولیس از مجید صدری خواسته است پول قرارداد فصل جاری بازیکنان را هر چه زودتر به حساب آنها واریز کند.

هشدار گل محمدی به صدری/ دیگر نمی‌توانم

یحیی گل محمدی به سرپرست موقت باشگاه گفته است که دیگر نمی‌تواند بازیکنان را دعوت به آرامش کند یا به آنها وعده و عید جدید بدهد.

یحیی گل محمدی در این گفت و گو به مجید صدری یادآوری کرده است این تیم روز شنبه در حساس ترین بازی فصل خود باید به مصاف استقلال تهران برود. دیداری که برای هواداران پرسپولیس بسیار مهم است و ناکامی درآن می‌تواند بهای گزافی داشته باشد.

البته مجید صدری به سرمربی پرسپولیس قول داده است در اسرع وقت و پیش از دیدار با استقلال تهران، ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد فصل جاری بازیکنان را به حساب آنها واریز کند. به نظر می‌رسد مشکل اصلی مجید صدری برای فراهم کردن منابع مالی جهت واریز به حساب بازیکنان، سرپرستی موقت باشگاه و عدم اطمینان از مدیرعاملی قطعی این باشگاه باشد. شاید سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس تصور می‌کند پس از پرداخت مطالبات گابریل کالدرون درصورتی که ۱۵ درصد هم به حساب بازیکنان واریز کند از سمت خود برکنار خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    صدری به جای سرپرست باشگاه پرسپولیس مدیرعامل آن باشگاه هم باشد برای وزیر ورزش از لحاظ اختیارات مدیریتی عزل او تفاوتی نمی کند. صدری بدهی های باشگاه را که نمی خواهد از جیبش بپردازد. کارگزار اسپانسرینگ می پردازد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها