شایعه‌ای که پرسپولیسی‌ها را قبل از سفر به رفسنجان نگران کرد

بروز یک شایعه پیرامون فدراسیون فوتبال باعث به وجود آمدن نگرانی‌هایی برای هواداران پرسپولیس شده است.

شایعه‌ای که پرسپولیسی‌ها را قبل از سفر به رفسنجان نگران کرد

عجیب‌ترین اتفاق هفته دوم لیگ برتر، غیبت شهرخودرو مقابل مس رفسنجان بود. اعضای تیم کرمانی به همراه ناظران و عوامل بازی وارد زمین شدند اما به علت عدم حضور شهرخودرو بعد از ۱۵ دقیقه به رختکن بازگشتند و بازی برگزار نشد. این اتفاق در روز دوم آبان ماه رخ داد.

معمولا در چنین شرایطی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سرعت اقدام به صدور رای شکست ۳ بر صفر تیم غایب در میدان می‌کند اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده و برنده آن بازی به صورت رسمی مشخص نیست. البته مسئولان برگزارکننده دیدار با توجه به وضعیتی که به وجود آمده بود اعلام کردند که رای به صورت قطعی به برد مس تعلق می‌گیرد.

حالا و در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس، اخباری از سمت فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه احتمالا کمیته انضباطی فدراسیون تا روز سه‌شنبه جاری رای نهایی آن دیدار را اعلام می‌کند. در این صورت، بازیکنان تیم مس پیش از بازی روز جمعه شارژ روحی می‌شوند.

نگرانی‌هایی به وجود آمده که فدراسیون درست قبل از دیدار با پرسپولیس رای دیدار مربوط به روز دوم آبان را اعلام کند. باید دید این موضوع به کجا می‌کشد و در نهایت چه اتفاقی برای رای بازی مس رفسنجان و شهرخودرو رقم می‌خورد.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها