کان: به مسی تبریک می‌گویم اما حق لواندوفسکی بود

اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، ضمن تبریک به مسی از این که توپ طلا به روبرت لواندوفسکی داده نشد انتقاد کرد.

کان: به مسی تبریک می‌گویم اما حق لواندوفسکی بود

پس از هفته‌ها انتظار بالاخره مراسم توپ طلا نیز برگزار شده و لیونل مسی برای هفتمین بار این جایزه ارزشمند را دریافت کرد.

بسیاری باور داشتند که امسال این جایزه به روبرت لواندوفسکی خواهد رسید که سال پیش هم نمایشی خیره‌کننده داشت و در فتح شش ‌گانه به بایرن مونیخ کمک کرده بود اما به دلیل برگزار نشدن مراسم توپ طلا پس از شیوع ویروس کرونا، دستش از این جایزه کوتاه مانده بود.

این ملی‌پوش لهستانی در سال 2021 نیز یکی از مهره‌های کلیدی بایرن مونیخ بود و نمایش خوبی را در ترکیب این تیم ارائه کرد اما در نهایت شرکت کنندگان در نظرسنجی مجله فرانس فوتبال تصمیم گرفتند که این جایزه را بار دیگر به لیونل مسی اهدا کنند.

 

اولیور کان که برای حمایت از لواندوفسکی به پاریس رفته بود، پس از پایان این مراسم گفت:« به لیونل مسی تبریک می‌گویم اما روبرت لواندوفسکی شایستگی این را داشت که علاوه بر جایزه بهترین مهاجم سال، توپ طلا را هم دریافت کند چون سال‌هاست که هر روز نمایش درخشانی را از خود ارائه کرده است.»

او اضافه کرد:« لواندوفسکی حتی بدون توپ طلا هم مدت‌هاست که موفق شده راهش را به قله فوتبال جهان باز کند. من هیجان بسیاری دارم تا ببینم که او در آینده چه رکوردهای دیگری را با باشگاه ما به ثبت می‌رساند. او سال آینده هم بار دیگر نامزد دریافت جایزه توپ طلا خواهد بود.»

هربرت هاینر، مدیرعامل بایرن مونیخ، نیز در این باره اظهار داشت:« به مسی تبریک می‌گویم. هرچند، ما بار دیگر به روبرت لواندوفسکی افتخار می‌کنیم چون او شایستگی این را داشت که پس از گرد مولر، فرانس بکن باوئر و کارل هاینس رومنیگه به چهارمین بازیکن تاریخ ما تبدیل شود که توپ طلا را دریافت کرده است.»

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها