بیرانوند: اسکوچیچ هم دوست دارد طارمی بیاید/ منتظر ثبت رکورد پرتابم در گینس هستم/ خیلی خوشحالم

علیرضا بیرانوند می‌گوید چند روزی است منتظر است سایت و پیج فدراسیون و تیم ملی خبر ثبت رکورد پرتاب او در گینس را منتشر کند اما گویا آنها به دلیل مشغله فراموش کرده‌اند!

بیرانوند: اسکوچیچ هم دوست دارد طارمی بیاید/ منتظر ثبت رکورد پرتابم در گینس هستم/ خیلی خوشحالم

علیرضا بیرانوند گلر تیم ملی فوتبال ایران، در گفت و گویی اینترنتی با برنامه فوتبال برتر در مورد مسائل مختلف تیم ملی و باشگاهش در پرتغال صحبت کرد. بیرانوند در مورد ثبت رکورد پرتاب دستش در گینس گفت: بابت این اتفاقی که افتاد خیلی خوشحالم و برای مردم عزیزم خیلی خوشحال هستم چرا که می‌دانم آن‌ها هم خوشحال هستند. اتفاقی که برای من افتاد دعای خیر مردم و پدر و مادرم بود. اولین بازی بود که وقتی اولین پرتاب دستم را انداختم مردم به من انرژی دادند و اگر مردم نبودند شاید من پیگیر شروع مجدد با پرتاب دست نبودم چرا که خیلی از من تعریف و تمجید می‌کردند و من هم علاقه داشتم که آن را تکرار کنم و خداراشکر اتفاقات خیلی خوبی برای من افتاد. با این پرتاب دستی که برای خودم و تیمم دارم سعی کردم برای تیمم موقعیت سازی کنم و خوشحالم چنین اتفاقی افتاد. هر ورزشکار آرزو دارد چنین اتفاقی را در زندگی ورزشی‌اش تجربه کند و گواهینامه ثبت گینس را به او بدهند و من این گواهینامه را به مردم عزیزم تقدیم می‌کنم چرا که مردم به من انرژی دادند و دست تک تک آن‌هایی که به من تبریک گفتند را می‌بوسم. بعد از این اتفاق خیلی از مردم برای‌شان رنگ مهم نبود که من قبلا در کدام تیم بودم و از استقلالی‌ها گرفته تا استان‌های اصفهان، مشهد، خوزستان و تبریز همه به من تبریک می‌گفتند و خودشان را معرفی می‌کردند و من خوشحال شدم که کارم را رو به جلو می‌برم و مردم به من لطف دارند و به من انرژی دادند.

او ادامه داد: این را به مردم عزیزم تقدیم می‌کنم چرا که یک اتفاق ملی بود و بازی ملی و رسمی در مقدماتی جام جهانی روسیه این اتفاق افتاد و خیلی خوشحالم و امیدوارم باز هم بتوانم مردم را خوشحال کنم. خودم چنین حسی دارم که پرتاب‌های بلندتری هم داشته‌ام چون بازی‌هایی بودند که بیشتر انداختم ولی اگر اتفاقی می‌افتد که می‌آمدند مثل دروازه بان منچستر سیتی که سر تمرین رفته بودند و در آن‌جا فیلم برداری کردند که با پا تا چه اندازه پرتاب دارد و اگر این اتفاق برای من می‌افتاد و به ایران می‌آمدند و هماهنگ می‌شدند شاید از این بیشتر هم پرتاب داشتم. این اتفاق برای چهار سال پیش بود که روی آن زوم کرده بودند و کسی نتوانست آن را انجام دهد.

بیرانوند در مورد این مهارت خاصش توضیح داد: به هر حال خدا نعمتی به من داده است که سبک خودم است و فکر می‌کنم تکنیک سختی برای دروازه‌بانان باشد. به نظرم تکیه گاه پا و این سبک پرتاب کردن دست برای آن‌ها سخت باشد چون دست‌های بلند من کمکم می‌کند که توپ را بلند بیندازم.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها