پرچم ایران در دستان بیرو، سردار و طارمی

سه لژیونر ایرانی در هفته‌های اخیر درخشش قابل توجهی داشتند.

پرچم ایران در دستان بیرو، سردار و طارمی

ابتدای هفته گذشته بود که سردار آزمون با پیراهن زنیت سن پترزبورگ عملکردی فوق العاده از خود به جای گذاشت با ثبت هتریکی عالی مقابل اورال، خود را با 9 گل زده به صدر جدول گلزنان لیگ روسیه رساند. آزمون که در پایان مسابقه تیمش با اورال جایزه بهترین بازیکن زمین را هم دریافت کرد، هتریک خود را به کادر درمان ایران در بیمارستان ها تقدیم کرد تا بیش از پیش در بین هواداران فوتبال محبوب شود.

همزمان با درخشش سردار در روسیه، مهدی طارمی هم در پرتغال روز به روز بیشتر شایستگی های خود را ثابت می کند. طارمی در دیدار یکشنبه شب تیمش مقابل تیم توندلا در لیگ پرتغال، در شب برد 4-3 تیمش، گل چهارم پورتو را به ثمر رساند و نمره مطلوب 7.6 را برای خود ثبت کرد.

اوج کار لژیونرهای ایرانی طی روزهای اخیر اما پنج شنبه شب و در شهر لندن در چارچوب رقابت های لیگ اروپا اتفاق افتاد. تیم فوتبال آنتورپ بلژیک در شرایطی به مصاف تیم تاتنهام رفت که سرمربی تیم بلژیکی در این مسابقه برای اولین بار، علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی خود را به بازی گرفت و فرصت را به شماره 1 تیمش داد. بیرانوند هم در این مسابقه برای آنتورپی ها سنگ تمام گذاشت و علی رغم دو گلی که دریافت کرد و در آن مقصر هم نبود، 8 مهار توپ را به نام خود ثبت کرد و بارها مهاجمان نامی تاتنهام را ناکام گذاشت. بیرانوند توانست در پایان مسابقه، بهترین بازیکن تیمش شود و امیدوار به استمرار حضورش در دروازه آنتورپ باشد.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها