شهربانو منصوریان: انتخابات کمیسیون ورزشکاران مهندسی شده بود و به آن اعتراض داشتم

یک عضو کمیسیون ورزشکاران در خصوص برگزاری اولین جلسه این کمیسیون توضیحاتی را بیان کرد.

شهربانو منصوریان: انتخابات کمیسیون ورزشکاران مهندسی شده بود و به آن اعتراض داشتم

شهربانو منصوریان در حاشیه نخستین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک درباره مهندسی شدن انتخابات گفت: امروز اولین جلسه کمیسیون ورزشکاران برگزار شد. به ما گفته بودند امروز برای گرفتن حکم و یا همان ابلاغیه تشریف بیاورید و سخنی از انتخاب رئیس و نایب رئیس نزده بودند. ما نماینده همه ورزشکارانی که به ما رای داده اند، هستیم. باید به صحبت‌های شخصی که رئیس و یا نایب می‌شود، گوش داد.

او گفت: به ما اطلاع نداده بودند و امروز اعلام کردند که باید رئیس و نایب رئیس انتخاب شوند. اگر ما از قبل این موضوع را می‌دانستیم، با هم همفکری و جلساتی را برگزار می‌کردیم که اگر شخصی می‌خواهد انتخاب شود، چه کمک‌هایی می‌تواند برای جامعه ورزش انجام دهد و اعضای کمیسیون از روی این دیدگاه به او رای دهند.

او افزود: امروز همه به این موضوع اعتراض کردند و خواستند که فقط حکم و ابلاغیه‌ها را دریافت کنند و در روز‌های دیگر رئیس و نایب رئیس انتخاب شوند؛ اما با این موضوع موافقت نشد. این انتخابات مهندسی شده بود و من به آن اعتراض داشتم. ۴ کشتی گیر کشورمان هم در این انتخابات حضور نداشتند و ما درخواست کردیم که این انتخابات را در زمان دیگری برگزار کنند، اما قبول نکردند که این عزیزان حضور پیدا کنند و می خواستند که در رای‌ها ریزش اتفاق بیفتد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها