گواردیولا همچنان شکست‌ناپذیر برابر وستهام

تیم فوتبال منچسترسیتی باز هم با هدایت سرمربی اسپانیایی خود برابر وستهام به پیروزی رسید.

گواردیولا همچنان شکست‌ناپذیر برابر وستهام

وستهام بار دیگر در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نه تنها نتوانست منچسترسیتی را شکست دهد، بلکه برابر شاگردان پپ گواردیولا متحمل یک شکست دیگر شد.

در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف وستهام رفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دهد.

این یازدهمین باری بود که منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا مقابل وستهام قرار گرفت. در این ۱۱ بازی شاگردان گواردیولا هیچ گاه بازنده نبوده اند و حاصل کارشان ۱۰ پیروزی و یک تساوی بوده است. در این بازی‌ها من سیتی ۳۰ بار دروازه وستهام را باز کرده و فقط ۶ گل خورده است. آخرین پیروزی وستهام برابر سیتیزن‌ها به سپتامبر سال ۲۰۱۵ و پیش از روی کار آمدن گواردیولا برمی گردد.

وستهام در ۱۶ بازی خارج از خانه برابر منچسترسیتی فقط یک بار موفق به پیروزی شده ، یک بار هم به تساوی دست یافته و ۱۴ بار شکست خورده است.

تنها موفقیت وستهام در بازی امروز  متوقف کردن روند کلین شیت منچسترسیتی در خانه بود. آبی پوشان منچستر پیش از این بازی در ۷ بازی اخیر خانگی خود در ۶ بازی موفق شده بودند دروازه خود را بسته نگه دارند، اما وستهام با گل دقیقه ۹۴به این روند خاتمه داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها