پیروزی وفایی در رقابتهای انگلیس

رویارویی وفایی با مرد شماره یک اسنوکر جهان

ملی پوش اسنوکر ایران با پیروزی در دور اول رقابت های قهرمانی انگلیس، جواز حضور در دور بعدی این رقابت ها را کسب کرد.

رویارویی وفایی با مرد شماره یک اسنوکر جهان

حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران که در رقابت های قهرمانی انگلستان (UK Championship) شرکت کرده است در مرحله اول این رقابت ها به مصاف پانگ جون ژو (Pang Junxu)رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی برسد.

ملی پوش اسنوکر ایران درحالی در این مسابقات شرکت کرده است که او در رنکینگ ۶۳ جهان قرار دارد. حریف وفایی در دور اول این مسابقات در رده ۶۶ جهان قرار داشت.  

وفایی با این پیروزی جواز حضور در دور بعدی این رقابت ها را کسب کرد و او باید در مرحله دوم به مصاف مارک سلبی مرد شماره یک و  یکی از قدرتمندترین اسنوکر بازان جهان برود. قرار است این رقابت ۷ آذر از ساعت ۲۳ به وقت ایران پیگیری شود.

سهیل واحدی دیگر اسنوکرباز ایرانی در مرحله اول این مسابقات مقابل ویلسون با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش ایسنا، مسابقات قهرمانی انگلستان یک تورنمنت حرفه ای اسنوکر و از معتبرترین رقابتهای جهان است که از ۲۳ نوامبر تا ۵ دسامبر در  انگلستان برگزار می شود. نیل رابرتسون مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها است. او در فینال ۲۰۲۰ جاد ترامپ را با نتیجه ۱۰–۹ شکست داد.

قهرمان این رقابت ها می تواند ۲۰۰ هزارپوند را به جیب بزند و نفر دوم ۸۰ هزار پوند را برنده خواهد شد. مجموع جوایز این رقابتها بیش از یک میلیون پوند تخمین زده شده است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها