عسگرپور: با کشتی گیران خارجی در لیگ موافق نیستم/ برای نیمه‌نهایی ۲ سورپرایز داریم

سرمربی امید‌های لرستان گفت: با حضور کشتی‌گیر خارجی در لیگ موافق نیستم، اما اگر لازم باشد در نیمه‌نهایی از این کشتی گیران استفاده خواهیم کرد.

عسگرپور: با کشتی گیران خارجی در لیگ موافق نیستم/ برای نیمه‌نهایی ۲ سورپرایز داریم

امین عسگر پور سرمربی تیم کشتی فرنگی امید‌های لرستان که به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی جام یادگار امام (ره) صعود کرده است بابیان این مطلب افزود: برگزاری لیگ در این شرایط هنر خاصی می‌خواهد که بتوانیم در این وضعیت و محدودیت لیگ را برگزار کنیم و به نظرم این حرکت فدراسیون منحصربه‌فرد بود.

وی در خصوص شرایط تیم امید‌های لرستان گفت: تیم ما یکدست بود و البته در مرحله مقدماتی کشتی‌گیر ملی‌پوش و خارجی نداشتیم و از کشتی گیران جوان و باتجربه در تیم استفاده کردیم، ولی وجود فرد باتجربه‌ای مثل محسن سوریان در تیم ما کمک کرد تا بتوانیم از مرحله مقدماتی صعود کنیم.

عسگرپور در خصوص شرایط تیم امید‌های لرستان برای مسابقات نیمه‌نهایی گفت: با تیم بسیار قدرتمندی در نیمه‌نهایی شرکت خواهیم کرد. بدون شک برای قهرمانی روی تشک می‌رویم. البته در ۴ وزن کشتی گیران جدید به تیم اضافه می‌کنیم و از الآن باید بگویم که ۲ سورپرایز در تیم خودخواهیم داشت. به‌شخصه با کشتی‌گیر خارجی موافق نیستم، اما اگر لازم باشد در ۲ وزن از کشتی گیران خارجی در ترکیب تیم استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم کشتی امید‌های لرستان در خصوص اینکه مسابقات از حالت متمرکز خارج‌شده است گفت: اگر وضعیت کرونایی کاملاً تمام شود این روش برگزاری می‌تواند بسیار مفید باشد، چون کشتی گیران استراحت بیشتری خواهند داشت و البته با توجه به اینکه تعداد تیم‌ها نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است فاصله بین کشتی‌ها هر چه بیشتر باشد بهتر خواهد بود و مطمئناً هم خیل عظیمی از دوستداران کشتی به سالن خواهند آمد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها