کشتی‌ فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان

محسن‌نژاد با شکست مقابل روسیه نایب قهرمان شد/ رضایی چهارمین ناکام در فینال

نماینده وزن 60 کیلوگرم ایران با شکست برابر حریفی از روسیه به مدال نقره زیر 23 سال قهرمانی جهان بسنده کرد.

محسن‌نژاد با شکست مقابل روسیه نایب قهرمان شد/ رضایی چهارمین ناکام در فینال

در ادامه رقابت‌های 5 وزن دوم کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان در بلگراد پایتخت صربستان، مهدی محسن‌نژاد نماینده وزن 60 کیلوگرم ایران در دیدار نهایی برابر انور الله یاروف قهرمان زیر 23 سال اروپا از روسیه به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه سنگین 7 بر یک شکست خورد و به مدال نقره جهان بسنده کرد.

محسن نژاد پیش از این در دور مقدماتی این وزن که روز گذشته(سه‌شنبه) برگزار شد، در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه 8 بر صفر دیلان گریگرسون از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی نیز با نتیجه 8 بر صفر موخامدکودیر یوسوپوف از ازبکستان را شکست داد و در نیمه نهایی نیز مقابل پریدون آبولادزه از گرجستان با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسید و راهی فینال شد.

در ادامه رقابت‌های روز پایانی کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان، محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا به روی تشک می‌رود و محمد ناقوسی در 82 و امیرعبدی در وزن 72 کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز به مصاف رقبایشان می‌روند.

تیم کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران در روز نخست این رقابت‌ها نیز صاحب یک طلا، 2 نقره و 2 برنز شد.

رضایی چهارمین ناکام کشتی فرنگی ایران در فینال

در ادامه رقابت‌های روز پایانی کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان 2021 که در بلگراد پایتخت صربستان در حال برگزاری است، محمدجواد رضایی نماینده وزن 67 کیلوگرم ایران در دیدار نهایی مقابل حسرت جعفراف قهرمان جوانان جهان از آذربایجان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و او نیز به مدال نقره بسنده کرد. رضایی پس از دادمرز، محسن‌نژاد و کاویانی‌نژاد، چهارمین و آخرین کشتی‌گیر ایران در فینال بود که برابر رقیب خود تن به شکست داد.

رضایی پیش از این در دور اول با نتیجه 8 بر صفر نیلس بوشنر از آلمان را مغلوب کرد. وی سپس 8 بر صفر الکسی ماسیک از اوکراین را از پیش رو برداشت و در سومین مبارزه نیز با نتیجه 5 بر 2 از سد میخائیل یاخیایف از روسیه گذشت. رضایی در نیمه نهایی نیز مقابل جانی ختسوریانی از گرجستان 5 بر 1 پیروز شد و به فینال رسید.

پیش از این امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم صاحب تنها مدال طلای تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران در این رقابت‌ها شد، پویا دادمرز در ۵۵، مهدی محسن‌نژاد در 60 و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند و علیرضا نجاتی در ۶۳ و ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

در ادامه رقابت‌های 5 وزن دوم و پایانی این مسابقات امیر عبدی در 72 و محمد ناقوسی در وزن 82 کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز به مصاف رقبایشان می‌روند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها