فاجعه‌ای به نام مگوایر؛ حیفِ پول!/ عکس

هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد در دیدار این تیم در مقابل واتفورد از زمین اخراج شد.

فاجعه‌ای به نام مگوایر؛ حیفِ پول!/ عکس

هری مگوایر در پیش از تعطیلات بازی های ملی نمایش ضعیفی در ترکیب منچستریونایتد داشت و اشتباهاتی مهلک در لباس این تیم مرتکب شده بود. اما با شروع مقطع بازی های، هری مگوایر در دو دیدار متوالی برای تیم ملی انگلیس موفق به گلزنی شد و هواداران یونایتد امیدوار به بازگشت این بازیکن به روزهای اوج بودند، اما نمایش او مقابل واتفورد ثابت کرد شرایط با گذشته تفاوت چندانی نکرده است.

در دقیقه 66 و در حالیکه یونایتد در تلاش برای زدن گل دوم و به تساوی کشیدن جریان مسابقه بود، هری مگوایر در زمین خودی در حالیکه شرایط چندان هم خطرناک نبود، توپ را لو داده و برای جبران اشتباه خود روی کلورلی مرتکب خطا شده و به شکلی مبتدیانه کارت زرد دوم را نیز دریافت کرد.

این بدترین اتفاق ممکن برای یونایتدی بود که با تمام توان در تلاش برای جبران گل های خورده و زدن گل تساوی در خانه واتفورد بود. بدین ترتیب هری مگوایر در بازی شماره 121 خود در لباس شیاطین سرخ برای اولین بار با کارت قرمز داور مواجه شد. حالا انتقادات دوباره از گران قیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال افزایش یافته و هری مگوایر که در روزهای اخیر و بعد از درخشش در لباس انگلیس به آرامش موقت رسیده بود، دوباره روزهای دشواری را سپری خواهد کرد.

 

 

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها