لیگ برتر

واتفورد ۴-۱ منچستریونایتد؛ اوله لطفا نه نگو ‌و برو!

منچستریونایتد در ادامه روند کابوس وار خود با نتیجه 4-1 از واتفورد شکست خورد.

واتفورد ۴-۱ منچستریونایتد؛ اوله لطفا نه نگو ‌و برو!

منچستریونایتد که پیش از وقفه بازی های ملی روزهای سختی را سپری کرد، امشب در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس مهمان تیم پایین جدولی واتفورد بود که نهایتا این دیدار با نتیجه 4-1 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

واتفورد کار را طوفانی آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی بازی به یک ضربه پنالتی دست یافت. خطای اسکات مک تومینای روی جاشوا کینگ باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. اسماعیل سار پشت توپ ایستاد اما ضربه این بازیکن با واکنش خوب داوید دخیا همراه شد؛ با این حال داوید دخیا ضربه او را مهار کرد اما در برگشت کیکو دروازه یونایتد را باز کرد.

در بازبینی صحنه مشخص شد که بازیکنان دو تیم پیش از نواخته شدن ضربه اسماعیل سار وارد محوطه جریمه شده اند و به همین خاطر جاناتان ماس تصمیم گرفت پنالتی تکرار شود. با این حال داوید دخیا این ضربه را هم مهار کرد تا بازی بدون گل دنبال شود.

در دقیقه 28 حملات تیم میزبان بالاخره نتیجه داد و واتفورد توانست گل برتری را به ثمر برساند. پاس کات‌بک امانوئل دنیس با ضربه تمام کننده جاشوا کینگ همراه شد تا بالاخره دروازه داوید دخیا باز شود و واتفورد با یک گل پیش بیفتد.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد، باز هم این واتفورد بود که توانست به گل دست پیدا کند. این بار اسماعیل سار روی پاس کیکو دروازه منچستریونایتد را باز کرد تا علاوه بر به ثمر رساندن گل دوم تیمش، پنالتی از دست داده در اوایل بازی را هم جبران کرده باشد.

در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم منچستر یونایتد توانست گل تساوی را به ثمر برساند. دونی فن دبیک که از آغاز نیمه دوم بازی آمده بود روی پاس کریستیانو رونالدو و با ضربه سر دروازه خالی واتفورد را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود.

چند دقیقه بعد جاشوا کینگ می توانست گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن در مصافی تک به تک با واکنش داوید دخیا به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه 57 کریستیانو رونالدو با دروازه واتفورد تک به تک شد اما ضربه این بازیکن با واکنش خوب بن‌فاستر به کرنر فرستاده شد تا فوق ستاره پرتغالی یک فرصت عالی گلزنی را از دست داده باشد.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد واتفورد تیر خلاص را به منچستر یونایتد زد. ژائو پدرو از یک زاویه بسته دروازه داوید دخیا را بازکرد تا نتیجه 3-1 شود.

اما این هم پایان کار نبود و واتفورد در دقیقه پایانی بازی توسط امانوئل دنیس گل چهارم را هم به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 4-1 تمام شود و اوله گنار سولسشر در آستانه اخراج از یونایتد قرار بگیرد.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها