حرکت رزمی ناواس باعث تعویض نیمار شد!

حرکت رزمی و عجیب کیلور ناواس باعث اخراج او از زمین بازی و در ادامه تعویض نیمار با گلر سوم پاریس شد.

حرکت رزمی ناواس باعث تعویض نیمار شد!

در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم لوشامپیونه، پاریس سن ژرمن در استادیوم پارک ده پرنس با نتیجه 3 بر یک از سد میهمان خود نانت گذشت. البته این پیروزی برای شاگردان پوچتینو راحت به دست نیامد و آنها با یک یار کمتر و بدون نیمار، توانستند بازی یک – یک را با پیروزی عوض کنند.

در دقیقه 65 مسابقه و در حالیکه پاریسی ها با یک گل پیش بودند، یک پاس پشت مدافعین نصیب لودوویک بلس بازیکن نانت شد و او نیز از غفلت خط دفاعی میزبان نهایت بهره را برد و در مصافی تک به تک با کیلور ناواس سنگربان پاریسی ها قرار گرفت.

 

ناواس که قصد داشت زودتر از بازیکن حریف صاحب توپ شود، از دروازه اش خارج شد و پشت محوطه جریمه به سمت بلس هجوم برد اما با حرکتی عجیب و فنی شبیه به ورزش های رزمی، باعث سرنگونی و مصدومیت بازیکن حریف شد. جرمی استینات داور مسابقه نیز بی درنگ کارت قرمز را از جیبش خارج و ناواس را از زمین بازی اخراج کرد.

 

اخراج گلر پاریسی ها، شوک بدی به این تیم بود. حالا آنها باید منتظر ورود سرخیو ریکو گلر سوم خودشان می بودند که در این بازی روی نیمکت نشسته بود. نکته اصلی در این میان، انتخاب بازیکنی بود که باید از زمین مسابقه بیرون می رفت. پوچتینو در تصمیمی قابل توجه ترجیح داد تا نیمار را با ریکو تعویض کند.

ستاره برزیلی که باور نداشت او باید زمین بازی را ترک کند، با قدم های شمرده و آرام به سمت تابلوی تعویض رفت و تعویض شد. او روی نیمکت ذخیره ها رفت و در کنار مائورو ایکاردی نشست تا سرخیو ریکو برای حراست از دروازه پاریس وارد زمین شود.

البته 8 دقیقه بعد رندال کولو موئانی مهاجم فرانسوی و 22 ساله نانت حساب کار را به تساوی کشاند تا پیروزی پاریسی ها از دست رفته به نظر برسد. اما گل بخودی دنیس اپیا در دقیقه 82 و گل لیونل مسی در دقیقه 87 باعث شد تا پاریسی ها دست پر از زمین بازی خارج شده و این پیروزی را به دست بیاورند.

 

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سامان بیگ
    0

    شیلنگ تخته انداخت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها