بدترین نیمار ممکن؛ افت محسوس ستاره برزیلی

نیمار به وضوح از شرایط آرمانی دور شده و اخیرا عملکرد مناسبی در ترکیب پاری سن ژرمن نداشته است.

بدترین نیمار ممکن؛ افت محسوس ستاره برزیلی

از همان آغاز حضور نیمار در تمرینات پاری سن ژرمن بود که ظاهر این ستاره برزیلی تعجب بسیاری را برانگیخت. نیمار با اضافه وزن مشهودی خود را تمرینات پیش فصل رساند و مشخص بود این بازیکن 29 ساله در تعطیلات تابستانی چندان شرایط نرمال یک ورزشکار و رژیم غذایی را رعایت نکرده است. پاری سن ژرمن فصل را خوب شروع کرد و در ادامه انتقال ستاره بزرگی مانند لیونل مسی حاشی مربوط به نیمار را به سایه برد.

اما شکست این هفته تیم مائوریسیو پوچتینو باعث شد دوباره انتقادات از این ستاره گران قیمت افزایش یابد. نیمار به قدری در این دیدار ضعیف عمل کرد که علیرغم عقب بودن پاری سن ژرمن آنهم با دو گل، در دقیقه 76 جای خود را به مائورو ایکاری داده و دقایق پایانی شکست تیمش را از روی نیمکت تماشا کرد.

نیمار در این فصل در هفت مسابقه در لباس پاری سن ژرمن تنها یک بار موفق به گلزنی شده و دو پاس گل ارسال کرده است. حتی این ستاره تکنیکی مثل گذشته در دریبل زدن و نواختن ضربات به سمت چارچوب نیز موفق عمل نکرده و دچار افت محسوسی شده است. RMC مدعی شد عملکرد نیمار در فصل جدید به قدری ضعیف بوده که حتی رسانه های برزیلی نیز اعتراف کردند که او روز یکشنبه و در دیدار مقابل رن بسیار بد بوده است. به هر حال و در پنجمین فصل حضور در پاریس، نیمار بدترین شروع خود را تجربه کرده و امیدوار است این کارنامه ضعیف در طول هفته های پیش رو بهبود پیدا کند

منبع: ورزش سه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها