انتقال‌های بزرگی که به خاطر همسران فوتبالیست‌ها منتفی شد

چند انتقال خیلی بزرگ در دنیای فوتبال به این دلیل منتفی شده که همسران فوتبالیست‌ها تمایلی به زندگی کردن در شهر تیم مقصد نداشته‌اند!

انتقال‌های بزرگی که به خاطر همسران فوتبالیست‌ها منتفی شد

فوتبالیست‌ها دائماً در حال حرکت هستند و خیلی اوقات مجبورند شهر امن و خانه‌شان را ترک کنند تا به دوردست‌ها بروند. بعضی در شهرهایی ساکن می‌شوند که خیلی با تصورات‌شان برای زندگی فاصله دارد و به نوعی ناشناخته است.

نشریه «سان» چند انتقال مهم را نام برده که به دلیل مخالفت همسران این ستاره‌های فوتبال منتفی شده است. مرور اتفاقاتی که رخ داده تا شاهد این انتقال‌های بزرگ نباشیم، جالب توجه است.

توماس مولر به منچستریونایتد

لوی فان‌خال سرمربی هلندی سابق منچستریونایتد که زمانی در بایرن‌مونیخ هم کار کرده بود، فاش کرد که سال ۲۰۱۵ چطور لیزا همسر توماس مولر مانع از انتقال ۸۴ میلیون پوندی این ستاره آلمانی به اولدترافورد شده است. در این راستا نشریه آلمانی «بیلد» حتی جزئیات انتقال را بیشتر فاش کرد و نوشت که حقوق ۱۶ میلیون پوند در سال هم برای توماس در نظر گرفته شده، اما همسر سوارکارش با این حقوق هم وسوسه نشده راهی انگلیس شود. فان‌خال در این باره گفت: «سال ۲۰۱۵ اگر همسر توماس مولر کمی در مورد انتقال به خارج آلمان ذهنیت بازتری داشت، این انتقال ممکن بود. حداقل این دلیلی بود که توماس به دستیار من مارسل بوت که تمامی صحبت‌هایش را با او انجام داد، به‌عنوان دلیل رد این انتقال گفت.»

توماس مولر

روبرت لواندوفسکی به پاری‌سن‌ژرمن

قبل از این که باشگاه متمول فرانسوی نیمار و امباپه را به تیم اضافه کند، گزارش‌ها حاکی از این بود که سال ۲۰۱۷ روبرت لواندوفسکی هدف اصلی‌شان در خط حمله به شمارمی‌رود. اما شایعه‌هایی منتشر شد که آنا همسر روبرت که متخصص تغذیه و به نوعی مربی او هم هست، نمی‌خواست به پاریس برود و در مونیخ ماند. ستاره لهستانی بایرن‌مونیخ این شایعه را رد کرد، اما اعتراف کرد با باشگاهی از لیگ فرانسه در ارتباط بوده است. لواندوفسکی در این باره به «تله‌فوت» گفت: «بله، من قبلاً این فرصت را داشته‌ام که با باشگاه‌هایی از فرانسه قرارداد ببندم. همسرم نمی‌خواهد به پاریس برود؟ نه، من هرگز چنین چیز احمقانه‌ای نشنیده‌ام. این ربطی به عدم انتقالم ندارم. برخی اوقات پارامترهای زیادی وجود دارد.»

روبرت لواندوفسکی

سرخیو راموس به منچستریونایتد

این مدافع باتجربه اسپانیایی، تابستان گذشته و قبل از این که برای انتقال به پاری‌سن‌ژرمن راضی شود، پیشنهادی برای حضور در تئاتر رؤیاها داشت. دستمزد ۱۵ میلیون پوندی با قراردادی ۲ ساله می‌توانست محرک خوبی برای او باشد تا تصمیم به حضور در لیگ برتر انگلیس بگیرد. با این حال به نظر می‌رسد همسر معروفش پیلار روبیو که یک مجری تلویزیونی هم هست مانع از انتقالش به جمع شیاطین‌سرخ شده است. در عوض پیلار به حضور در پاریس و زندگی کردن در آرامش با ۴ پسرش خیلی راحت رضایت داد و با هواپیمای شخصی راهی پایتخت فرانسه شد. البته راموس چند ماه ابتدایی حضورش در پاری‌سن‌ژرمن را با مصدومیت سپری کرد!

سرخیو راموس

زین‌الدین زیدان به منچستریونایتد

حتی سرمربیان هم باید به حرف همسرشان گوش بدهند! زین‌الدین زیدان که هنوز هم گزینه جانشینی اوله‌گنار سولشائر در منچستریونایتد است، به نظر می‌رسد با مانع بزرگی برای قبول کردن این پست مواجه شده. این انتخاب برای ورونیک، همسر زیدان چندان جذابیتی ندارد و او می‌تواند به راحتی مانع از انتقال سرمربی سابق رئال‌مادرید به اولدترافورد شود. نشریه «رکورد» اخیراً مدعی شده که زیزو به قبول کردن پست سرمربیگری منچستریونایتد علاقه دارد، ولی مانع او همسرش است، چرا که هیچ تمایلی به زندگی کردن در شهر منچستر ندارد. او ترجیح می‌دهد همسرش استراحت طولانی‌تری داشته باشد و سپس انتخاب بهتری بکند. شاید انتخاب بعدی زیدان، تیم ملی فرانسه باشد.

زین‌الدین زیدان

مائورو ایکاردی به نیوکاسل

در خانواده ایکاردی، می‌توانید تصور کنید که همسر مائورو، واندا است که خیلی از تصمیمات را می‌گیرد، به جز زمانی که برخی محتوای اینستاگرام را مائورو منتشر می‌کند! این مسئله خیلی معروف است که هرکس بخواهد با مهاجم پاری‌سن‌ژرمن مذاکره کند باید از همسر و ایجنت آرژانتینی‌اش عبور کند. باشگاه نیوکاسل که به تازگی پولدار هم شده، فکر می‌کرد که می‌تواند مهاجم آرژانتینی را به خدمت بگیرد. گزارش‌ها حاکی از این است که واندا با انتقال مائورو مخالفت کرد. یک منبع در این باره به نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» گفت: «ترک پاریس در برنامه‌های واندا و مائورو نیست و آخرین چیزی است که می‌خواهند. من این را تصور نمی‌کنم که مائورو به این زودی‌ها به باشگاه دیگری ملحق شود. حداقل این باشگاه نیوکاسل نیست.»

مائورو ایکاردی

اولیویه ژیرو به اورتون

تابستان ۲۰۱۷ فرصت خوبی به اولیویه ژیرو و همسرش جنفیر داد تا فکر کنند. این مهاجم فرانسوی پیشنهادی از اورتون در حالی گرفت که جایگاهش در ترکیب آرسنال را از دست داده بود و می‌خواست جایی برود که زمان بیشتری برای بازی کردن داشته باشد. اما سم آلردایس سرمربی وقت اورتون فاش کرد که مهاجم فرانسوی علاقه‌ای به انتقال زندگی‌اش به بندر لیورپول نداشت. آلردایس در این مورد گفت: «ژیرو نمی‌خواهد لندن را ترک کند. من اینطور فکر نمی‌کنم. یا همسرش نمی‌خواهد. این خیلی مهم است که همسر شما چه می‌گوید. به طور طبیعی آن‌ها رئیس هستند. این را با تجربه‌ام می‌گویم.» البته آرسن ونگر بعدها این موضوع را تکذیب و از ژیرو حمایت کرد.

اولیویه ژیرو

 

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها