رسوایی بزرگ؛ ردپای آبیدال در حمله به ستاره PSG!

نشریه لوموند فرانسه امروز خبر از دست داشتن احتمالی اریک آبیدال در قضیه کتک خوردن بازیکن تیم فوتبال زنان پی اس جی داد. مدافع و مدیر فنی سابق بارسا تحت بازجویی پلیس قرار دارد.

رسوایی بزرگ؛ ردپای آبیدال در حمله به ستاره PSG!

هفته گذشته بود که اعلام شد هافبک تیم زنان پاری سن ژرمن به اتهام حمله به خیرا حمراوی، هم تیمی و هم پست خود از سوی پلیس پاریس دستگیر شده و مورد بازجویی قرار گرفته است. پنج شنبه گذشته حمراوی پس از یک مهمانی شام در باشگاه پاری سن ژرمن با دو هم تیمی دیگرش از جمله دیالو، با ماشین به نزدیکی خانه اش رفتند و دیالو پشت فرمان بود.

ناگهان دو مرد نقاب دار در نزدیکی خانه خیرا حمراوی، او را از ماشین به بیرون کشیدند. آن دو مرد برای چند دقیقه با یک میله آهنی به پاهای حمراوی ضربه زدند و سپس متواری شدند. حمراوی به بیمارستان منتقل شد و شدت مصدومیت به حدی بود که نتوانست در بازی تیمش مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود و صدمین بازی اش برای پی اس جی را انجام دهد.

از آن جایی که از این دو بازیکن هیچ چیزی به سرقت نرفت و فقط پاهای حمراوی مورد ضرب و شتم قرار گرفت، فرضیه ای مطرح شده که دیالو آن دو مرد را برای کتک زدن هم تیمی اش اجیر کرده و انگیزه او برای این کار، رقابت درون تیمی بوده است. پاری سن ژرمن تایید کرده دیالو بازداشت شده است.

 

 

پس از تحقیقات پلیس در نهایت مشخص شد که دیالو نقشی در این حمله نداشته و بدون اینکه مدرکی بر علیه او پیدا شود، از سوی پلیس آزاد شد اما پی اس جی هر دو بازیکن را موقتا از فهرست خود کنار گذاشته است.

امروز نشریه لوموند فرانسه خبری جالب و عجیب را منتشر کرد مبنی بر دخالت احتمالی اریک آبیدال مدافع سابق بارسا و تیم ملی فرانسه در این ماجرا.

در تحقیقات پلیس ردپای آبیدال به چشم می خورد و گویا حمراوی فردای اتفاق با آبیدال تماس تلفنی داشته است.  نکته عجیب تر اینکه تلفن حمراوی به نام آبیدال ثبت شده است. اکنون مشخص شده است حمراوی و آبیدال برای مدتی با یکدیگر ارتباط عاطفی داشته و سپس جدا شده اند و پلیس معتقد است که همسر مدیر فنی سابق بارسا ممکن است به سبب انتقام  دست به چنین کاری زده باشد.

ماریون کالیبوت دادستان پرونده به لوموند گفته است که آبیدال تحت بازجویی پلیس قرار خواهد گرفت و پلیس همچنین قصد دارد از همسر آبیدال نیز بازجویی کند. گفته می شود احتمالا او در این قضیه جزو مظنونین است و در اجیر کردن دو فرد متجاوز نقش داشته است.

آبیدال اما در گفت و گو با موندودپورتیوو هرگونه دخالت خود در این قضیه را قویا رد کرده و وکیل او نیز از هرگونه اظهارنظر خودداری کرد.

تیم فوتبال زنان پی اس جی تحت تاثیر این اتفاق از لحاظ روحی شرایط خوبی ندارد و به همین دلیل بازی حساس خود برابر لیون را 6-1 واگذار کرد. پی اس جی خواهان تعویق بازی هایش شده بود ولی با این درخواست مخالفت شد.

باید دید در روزهای آتی چه جزئیات جدیدی از این پرونده عجیب کشف خواهد شد و اینکه آبیدال واقعا در این قضیه نقش داشته است یا خیر.

اریک ابیدال که چندین فصل مدافع چپ بارسا بود، مقطعی نیز در دوران مدیریت جوزپ بارتومئو عنوان مدیر فنی باشگاه را در اختیار داشت ولی از این سمت برکنار شد.

سال گذشته و 4 روز پس از شکست تاریخی بارسا از بایرن و یک روز پس از برکناری کیکه ستین، باشگاه بارسلونا خبر از توافق با اریک آبیدال برای قطع همکاری داد.

بارسلونا اعلام کرد که این جدایی توافقی بوده و برای آبیدال در ادامه مسیر زندگی اش آرزوی موفقیت کرد. جالب اینکه آبیدال 20 ساعت پیشتر از سوی سران باشگاه رای اعتماد گرفته بود.

زمستان 2020 بود که رابطه بین لیونل مسی و آبیدال شکرآب شد و به نظر می رسید آبیدال همان موقع از سوی باشگاه برکنار شود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. پس از برکناری ارنستو والورده و آمدن کیکه ستین، اریک آبیدال در جریان یک مصاحبه گفت که بازیکنان بارسا نیز موافق اخراج او بودند و والورده مقبولیتی در رختکن نداشت.

اظهارنظری که با واکنش تند اینستاگرامی مسی مواجه شد و فوق ستاره آرژانتینی از آبیدال خواست تا مدرکی برای حرف هایش بیاورد. در نهایت و با مداخله جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه، این قضیه پس از چند روز پر تنش ختم به خیر شد.

آبیدال در دوران حضورش به عنوان مدیر ورزشی بارسا نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد و بازیکنانی که او برای بارسا جذب کرد، اغلب کارآیی لازم را نشان ندادند که همین قضیه به برکناری او منجر شد.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها