جنجال در PSG/ فوتبالیست زن فرانسوی به دلیل کتک زدن هم بازی اش دستگیر شد

هافبک تیم زنان پاری‌سن ژرمن، به اتهام ضرب و شتم یکی از هم‌تیمی‌هایش دستگیر شده است.

جنجال در PSG/ فوتبالیست زن فرانسوی به دلیل کتک زدن هم بازی اش دستگیر شد
آمیناتا دیالو، هافبک تیم زنان پاری سن ژرمن به دلیل حمله به یکی از هم تیمی هایش، که روز چهارشنبه توسط باشگاه تایید شد، بازداشت شده است.

باشگاه پاریسن ژرمن در بیانیه ای اعلام کرد: "پاری سن ژرمن می تواند تایید کند که آمیناتا دیالو صبح امروز توسط پلیس منطقه ای ورسای به عنوان بخشی از روند رسیدگی به پرونده حمله به بازیکنان باشگاه در عصر پنجشنبه گذشته بازداشت شده است.
پاری سن ژرمن به شدیدترین وجه ممکن خشونت انجام شده را محکوم می کند. از عصر پنجشنبه، باشگاه تمام اقدامات لازم را برای تضمین سلامت، رفاه و ایمنی کل تیم زنان خود انجام داده است.

 

 

پاری سن ژرمن در حال همکاری با پلیس ورسای برای روشن شدن حقایق است.  باشگاه توجه زیادی به پیشرفت روند پرونده دارد و بررسی خواهد کرد که چه اقداماتی را انجام دهد."

بر اساس اطلاعاتی که نشریه اکیپ فرانسه منتشر کرده این هافبک تیم زنان پاری‌سن‌ژرمن به دیگر بازیکن این تیم یعنی خیرا حمروئی حمله کرده و همین موضوع دلیل دستگیری او بوده است. در این گزارش ادعا شده که دو مرد نقابدار حمروئی را از اتومبیلش بیرون کشیده و مورد ضرب و شتم قرار داده اند که این اتفاق کار دیالو بوده است. حالا باید منتظر ماند و دید آیا این اتهام مورد تایید قرار خواهد گرفت یا خیر؛ اتفاقی که می تواند به مجازات سنگینی را برای دیالو در پی داشته باشد.

 

در در واقع بر اثر گزارش‌های منتشر شده این هافبک فرانسوی این دو مرد را اجیر کرده و با دادن پول، از آنها درخواست کرده که هم‌تیمی‌اش را مورد ضرب و شتم قرار دهند. همچنین این مشاهدات حاکی از آن است که این دو نفر با ضربات محکم مشت و پا خمروئی را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها