وزیر ورزش پرسپولیسی است یا استقلالی؟

وزیر فعلی ورزش و جوانان، یکی از ستاره‌های ورزش ایران در دو و میدانی بود که سابقه حضور در المپیک را دارد. اما پرسش این است که او طرفدار چه تیم فوتبالی است؟

وزیر ورزش پرسپولیسی است یا استقلالی؟

حمید سجادی، وزیر ورزش که خود سابقه ورزشی مفصلی در دو و میدانی دارد، تجربه حضور در المپیک را دارد که در یکی از این المپیک ها با مرتضی فنونی زاده و ملی پوشان فوتبال هم سفر بوده.

فنونی زاده از سفر با وزیر ورزش و افشای علایق رنگی او خاطره ای جالب دارد. مدافع اسبق پرسپولیس می گوید: الان وزیر ورزش یک آدم ورزشی است، سابقه شرکت در المپیک را دارد و ‌تمام زوایای ورزش و زحماتی که یک ورزشکار می‌کشد را می‌داند.ایشان فارغ از رنگ‌بندی هاست.‌حتی یادم می‌آید در یکی از المپیک‌هایی که با هم بودیم از ایشان پرسیدم طرفدار کدام تیم است که می‌گفت اقا مرتضی من تیم ملی را دوست دارم. شاید خودش می‌دانست بعد سی‌سال می‌خواهد وزیر شود و ماهیتش را نشان نداد. به هرحال هرکس در هر رشته‌ای باشد طرفدار یکی از این دوتیم فوتبال است اما آقای سجادی آن زمان نگفت طرفدار چه تیمی است.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ساسی
    8

    قطعا پرسپولیسی است که مرتضی فنونی زاده به میدان آمده و ماموریت دارد ماست مالی کند

  • حقگو
    1

    دم بازیکنان تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گرم واقعا گل کاشتن فقط خدا کنه بیست سال دیگه که بازیها شکل واقعی پیدا کرد و از تمام آسیا تیم ها شرکت کردن بتونن به فینال راه پیدا کنن و اونجا هم مردم ایران را خوشحال کنن

  • علی
    0

    از شرایط مالی تیم ها و نحوه جذب بازیکن خارجی و انتخاب هیئت مدیره مشخصه طرفدار کدوم تیمه

  • آلکیسه
    0

    این آقا از روزی که صندلی وزارت و درون آقای احمدنژاد بودن،، خوش خدمتی به تیم حکومتی الاستقلال را در کارنامه خود داشت است... متاسفانه وزیران و مدیران نظام نظر مردم برایشان مهم نیست، نمونه اش آقای فرودسی پور که حذف کردن..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها