تبریک وزیر ورزش پس از کسب مدال طلای یزدانی و زارع

وزیر ورزش در پیام‌های جداگانه کسب مدال طلای حسن یزدانی و امیرحسین زارع در مسابقات کشتی قهرمانی جهان را تبریک گفت.

تبریک وزیر ورزش پس از کسب مدال طلای یزدانی و زارع

پیام حمید سجادی خطاب به حسن یزدانی به شرح زیر است:

بِسْم الله الرحمن الرحیم

عزت و سرافرازی ایران در رویداد رقابتی کشتی قهرمانی جهان با دلاوری حسن یزدانی کشتی گیر محبوب و توانمند ایران اسلامی با پیروزی غرور انگیز مقابل حریف و رقیب قدر آمریکایی موجب شادی و سربلندی ملت شد.

تیم ملی کشتی با اقتدار در عرصه رقابتی قهرمانی جهان، بعد از المپیک توکیو حاضر شده و مدال طلای حسن یزدانی فرزند پرافتخار ایران موجی از امیدواری را برای استمرار در کسب مدال های خوش رنگ توسط تیم جوان و آینده دار کشتی ایران در نروژ بوجود آورده است .

از همه مهمتر برق مدال طلای حسن یزدانی و درخشش خیره کننده دیگر جوانان کشتی آزاد ایران ، نشانه ی برنامه ریزی خوب و منطقی برای حضور مقتدرانه در المپیک ٢٠٢٤پاریس است .

این مدال طلای ارزشمند را به حسن یزدانی عزیز ، کادر فنی و سرپرستی ، مسئولان فدراسیون ، مردم کشتی دوست ایران و بویژه جویباری های عزیز تبریک می‌گویم.

همچنین از دیگر کشتی گیران ملی پوش که در عین جوانی کار بزرگ فینالیست شدن را محقق ساختند، آرزوی سربلندی و سلامتی دارم .

کشتی گیران دلاور ایران اسلامی حق نگهدارتان باشد.


در متن پیام وزیر ورزش به مناسبت قهرمانی امیرحسین زارع هم آمده است:

بِسْم الله الرحمن الرحیم

مدال طلای امیر حسین زارع جوان ١٩ ساله آملی در رقابت‌های جهانی نروژ که بلافاصله بعد از برنز المپیک به ارمغان آمد،نشانی از آینده‌ی درخشان کشتی ایران است که با پشتوانه‌ی جوانگرایی منطقی، عزت و سرافرازی را با اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در تاریخ ورزش کشور به ثبت رساندند.

دو طلای ایران در رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان شادی و نشاط ملتی را بدنبال داشته است که فتوت و پهلوانی ریشه در تاریخ و تمدن آن دارد و کشتی هم از دیرباز به عرصه‌ای برای عزت ایران تبدیل شده است .

درخشش امیر حسین زارع عزیز را ستایش می‌کنم و به این مدال طلا که در اوج جوانی بر تارک ورزش ایران می‌درخشد افتخار می‌کنم و با تبریک به این کشتی‌گیر ارزنده، کادر فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون همچنین ورزش‌دوستان و هموطنان گرامی، موفقیت و سربلندی دیگر کشتی‌گیران آزادکار که با اقتدار فینالیست شدند را از خداوند متعال طلب می‌کنم.

سید حمید سجادی
وزیر ورزش و جوانان

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها