عسگری به مدال نقره کاراته قهرمانی آسیا رسید/ ۲ طلا، یک نقره و ۶ برنز دستاورد کاراته ایران تا روز دوم

روز دوم رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا نیز با کسب یک مدال نقره و سه مدال برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

عسگری به مدال نقره کاراته قهرمانی آسیا رسید/ ۲ طلا، یک نقره و ۶ برنز دستاورد کاراته ایران تا روز دوم

در ادامه روز دوم نوزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، بهمن عسگری در دیدار نهایی وزن 75- کیلوگرم با نتیجه 3 بر 2 مغلوب ورکانات آژیخانو از قزاقستان شد و به مدال نقره رسید.

بهمن عسگری برای حضور در دیدار نهایی، صبح امروز (شنبه) ابتدا با نتیجه 2 بر یک ناظیم نورلانف از قرقیزستان را شکست داد و در ادامه با نتیجه 3 بر صفر از سد کوونچبک مخمدیف از ازبکستان گذشت.

نماینده وزن 75- آقایان کشورمان در دیدار نیمه نهایی به مصاف سلطان الزهرانی از عربستان رفت و در دیداری نزدیک با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف خود عبور کرد و فینالیست شد.

پیش از این و در رقابت‌های امروز سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم، فاطمه سعادتی در وزن 55- کیلوگرم و سجاد گنج‌زاده در وزن 84+ کیلوگرم به مدال برنز رسیده بودند و پوریا اقدسی، ذبیح‌الله پورشیب و مبینا حیدری با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در رقابت‌های روز نخست نیز بهنام دهقان‌زاده و اتوسا گلشادنژاد به مدال طلا دست یافتند و فاطمه صادقی، ابوالفضل شهرجردی و امیر مهدی‌زاده نیز به مدال برنز رسیده بودند. تا پایان روز دوم کاراته ایران موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و شش برنز شده است و فردا مسابقات کاتای تیمی و کومیته تیمی در دو بخش آقایان و بانوان پیگیری خواهد شد.

 نوزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از روز گذشته(جمعه -30 تیرماه) در ملاکا مالزی آغاز شد و فردا(یکشنبه - یک مردادماه) به پایان خواهد رسید. 

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    به من چه حالا الماس بگیری اصلا چه دردی از من دوا میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها