حذف ناهید کیانی از رقابت‌های تکواندوی گرندپری پاریس

ناهید کیانی در مرحله یک چهارم نهایی گرندپری پاریس برابر قهرمان آسیا و گرندپری رم تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

حذف ناهید کیانی از رقابت‌های تکواندوی گرندپری پاریس

این دوره از مسابقات با حضور ۲۴۰ تکواندوکار به میزبانی فرانسه در سالن ورزشی «مارسل گاردن» شهر پاریس از امروز جمعه یازدهم شهریور ماه در اوزان ۵۸- در گروه آقایان و ۴۹- و ۵۷- در گروه بانوان شروع شد و ایران در روز نخست رقابت‌ها تنها یک نماینده داشت.

ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم دور اول مقابل «مادلین فولگمان» از آلمان قرار گرفت و توانست دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا را با نتایج مشابه ۱۲ بر صفر در ۲ راند شکست دهد و در مرحله یک هشتم نهایی حریف جید جونز از بریتانیا شود.

کیانی در این مرحله مقابل جید جونز دارنده ۲ مدال طلای المپیک، طلا، نقره و برنز جهان، ۸ طلا، ۵ نقره و یک برنز رقابت‌های گرندپری، ۵ طلا، سه نقره و یک برنز اروپا، با نتایج ۸ بر ۶ و ۷ بر صفر به برتری رسید و به دیدار یک چهاره نهایی راه یافت اما در این مرحله مقابل زونگشی لو قهرمان ۲ دوره رقابت‌های گرندپری، دارنده طلای آسیا و بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در ۲ راند با نتایج ۹ بر ۳ و ۱۱ بر صفر مبارزه را واگذار کرد و از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب مدال بازماند. 

در ادامه این مسابقات فردا شنبه و در روز دوم رقابت‌ها، کوثر اساسه در وزن ۶۷- کیلوگرم به مصاف با رقبا خواهد رفت.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها