آبگیری ۱۱میلیون مترمکعبی سد استقلال/خسارت بارندگی درحال بررسی است

فرماندار شهرستان میناب از آبگیری ۱۱ میلیون مترمکعبی سد استقلال در بارندگی اخیر میناب خبر داد.

آبگیری ۱۱میلیون مترمکعبی سد استقلال/خسارت بارندگی درحال بررسی است

محمد احمدی با اشاره به اینکه بارندگی روز گذشته در شهرستان میناب اگرچه وضعیت شهرمیناب را با مشکلاتی روبرو کرد گفت: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارندگی های شدید و آبگرفتگی معابر و خیابانها، تمهیدات لازم برای مقابله با اندیشیده شده بود اما شدت باران به حدی بود که خیابانهای شهر را با آبگرفتگی و ورود گل و لای و شن ماسه مواجه ساخت.

احمدی بیان داشت: همه دستگاهها برای امداد رسانی برای مردم از آمادگی لازم برخوردار بودند و به صورت تیم های امدادی برای خدمت رسانی به مردم در سطح شهر و روستاها اعزام شدند.

فرماندار ویژه شهرستان میناب عنوان کرد: این بارندگی ها به حدی وسیع بود که سبب جاری شدن سیلاب ورودخانه ها شد ودر بر خی از مناطق روستایی شهرستان خساراتی را وارد کرد که در همان ساعات اولیه مرتفع شد.

احمدی افزود : بیش از ۸۰ روستا با قطعی وشکستگی تیر برق مواجه شدند که ماموران اداره برق ،برق بیش از ۶۰ روستا را وصل کردند و بقیه روستاها هم در حال رفع مشکل هستند.

رئیس ستاد بحران شهرستان میناب تصریح کرد:همه محلات وروستاهایی که دوچار آبگرفتگی و مسدود شدن جاده های بودند مشکل آنها حل و بین ۲۰۰ خانوار روستایی در بخش مرکزی اقلام امدادی توزیع شد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: حجم بالای بارندگی در شهرستان میناب سبب آبگیری ۱۱ میلیون مترمکعبی سد استقلال شد که با توجه به ورودی سیلابها و رودخانه ها به سد استقلال امکان افزایش آبگیری سد وجود دارد.

احمدی بیان داشت: هنوز میزان کامل خسارت بارندگی اعلام نشده که با بررسی و بازدید از مناطق خسارت دیده میزان کامل آن اعلام خواهد شد.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها